وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 13:32   |   کد مطلب: 11322
تأكيد رييس كميسيون فني، عمراني و شهرسازي شوراي شهر همدان:
تسريع در اجراي پروژه تجاري سينا
تسريع در اجراي پروژه تجاري سينا
رييس كميسيون فني ، عمراني و شهرسازي شوراي اسلامي شهر همدان بر تسریع در اجراي احداث پروژه مركز تجاري سينا تاكيد كرد

به گزارش نافع به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر همدان، علي رحيمي فر در جلسه كميسيون فني عمراني و شهرسازي شورا با اشاره به احداث پروژه مركز تجاري سينا از پيشرفت 42 درصدي اين پروژه خبر داد و افزود : شهرداری باید بر اساس برنامه زمانبندی شده پروژه بازار بزرگ سينا را به موقع تحويل دهد.

رحيمي فر با اشاره به شرايط اقليمي شهر همدان استفاده از روسازی بتنی بجاي آسفالت در بعضي از محورهای شهر را بسيار مناسب دانست و افزود: بر این اساس شهرداري بايد در اجراي آسفالت معابر يكي از محورهاي شهري را برای اجرای طرح روسازی بتنی در سال آتی به صورت پایلوت اقدامات لازم را انجام دهد.

وي عملكرد سازمان عمران شهرداري در توليد و عرضه آسفالت در سالجاری را مثبت ارزيابي كرد و يادآور شد : با توجه به پخش با كيفيت آسفالت توسط اين سازمان لازم است سازمان عمران خريداري و تامين قير سال 94 شهر همدان را از هم اکنون برنامه ریزی و تامین کند.

رييس كميسيون بودجه ، حقوقي و اموراداري شوراي اسلامي شهر همدان هم در اين جلسه ضمن تشكر از عملكرد خوب سازمان عمران شهرداري در زمينه آسفالت اظهار كرد : در راستاي پخش و اجراي آسفالت با كيفيت نظارت شهرداري بايد افزايش يابد.

حسين قراباغي بر افزايش ظرفيت توليد كارخانه سيمان شهرداري همدان تاكيد كرد.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري همدان با اشاره به پيشرفت 42 درصدي پروژه بازار سينا گفت : طبق پيش بيني هاي صورت گرفته تا پايان سال جاری پيشرفت پروژه تا 50 درصد خواهد رسيد.

نشهري از تحويل پروژه تجاري سينا تا پايان نيمه اول سال 95 خبر داد و اظهار كرد : با توجه به مشكل معارضی یکی از املاکی كه طرح داشت اخيراً به صورت توافقي این معارضی رفع شده است.

وي يادآور شد : با توجه به اینکه ابتدا فاز دوم طرح اجرایی شده است، براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته تا پايان سال جاري كار فلزي فاز يك پروژه نیز انجام خواهد شد.

نشهري با اشاره به اينكه تا پايان ماه جاري مراحل قانوني مزايده فاز يك پروژه تجاری سینا انجام خواهد شد افزود : در حال حاضر مشكلي در اجراي طرح وجود ندارد.

 گفتني است : پروژه احداث بازار بزرگ سينا در زيربناي 10 هزار و 680 مترمربع در  8 طبقه به صورت اداري و تجاري در حال ساخت بوده كه واحدهاي آن شامل 165 واحد تجاري و 31 واحد اداري است.

انتهای  پیام/ر.ح

 

دیدگاه شما