وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 15:29   |   کد مطلب: 15943
عضو شورای اسلامی شهر همدان، ایجاد اماکن و کمپ های اقامتی مناسب و ایمن برای مسافرین در شهر توسط مدیریت شهرداری را ضروری دانست.

به گزارش نافع، حجت الاسلام سید مجید موسوی افزود: همدان به لحاظ موقعیت گردشگری و توریستی که دارد مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است بر این اساس باید ضوابط خاصی برای این شهر تاریخی حاکم باشد.

 

وی با بیان اینکه در همدان شاهد پدیده نوظهوری به نام کارتن به دستان برای اقامت مسافران هستیم، اظهار کرد: این افراد علاوه بر آنکه از هیچ ضابطه و مقرراتی برخوردار نیستند و فعالیتشان زیر نظر هیچ یک از ارگانها و نهادهای حاکمیتی نیست، متاسفانه در بسیاری از موارد نیز از هیچ گونه استانداردی برخوردار نبوده و این اقدام آنها همواره تضیع حقوق سرمایه گذاران، صنعت گردشگران و هتل داران همدان است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه بسیاری از مسافران توانایی اقامت در هتل ها را ندارند، اظهار کرد: بر این اساس می طلبد کمپ های اقامتی زیبا و ایمن برای این قشر از جامعه، ایجاد کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه باید زمینه های حضور و رفاه مسافران در شهر تاریخی همدان را فراهم کرد، افزود: ساماندهی سکونت مسافران در اماکن امن  و با دسترسی آسان به خدمات شهری و گردشگری یکی از برنامه های مدیریت شهری است.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر ایجاد کمپ های مسافران در نقاط مختلف شهر با رعایت استانداردهای لازم و امنیتی و زیست محیطی افزود: مدیریت شهری باید از نصب و برپایی چادر در نقاط مختلف شهر از جمله پارکها و راه اندازی اماکن غیررسمی مسافران جلوگیری کند چرا که نه تنها باعث ایجاد فضای نامطلوب بصری در شهر می شود بلکه از لحاظ امنیتی نیز مشکل ساز خواهد بود.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما