وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 08:54   |   کد مطلب: 15678
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی با بیان اینکه هاشمی مبدع تفکر "ذبح کردن طبقه‌های پایین زیر چرخ توسعه" است، گفت: این صحبت‌ها قسمت‌هایی از پازل تحریف اندیشه امام راحل توسط آقایان برای پیشبرد مقاصد انحرافی خود است.

به گزارش نافع، hمیر موسیوند در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه صحبت‌های هاشمی و تحقیر امیدهای حضرت روح‌الله تازگی ندارد، اظهار کرد: اساساً نادیده گرفتن مستضعفان و کوخ‌نشینان با شروع ریاست جمهوری هاشمی تئوریزه شد و جنبه عملی در سیاست‌های دولت به خود گرفت.

وی گفت: هنگامی که مواضع و انتقادهای بعضاً تند مقام معظم رهبری نسبت به دولت هاشمی را مطالعه کنیم متوجه خیلی مسائل می‌شویم، مثلاً در جایی می‌بینیم ایشان فرمودند عبرت‌گیری از عاشورا این است که نگذاریم روح انقلاب در جامعه منزوی و فرزند انقلاب گوشه‌گیر شود.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا ادامه داد: صحبت‌های مبدع تفکر "ذبح کردن طبقه‌های پایین زیر چرخ توسعه" تازگی ندارد ولی آنچه مهم است این صحبت‌ها و نظیر آن قسمت‌هایی از پازل تحریف اندیشه امام راحل است که آقایان برای پیشبرد مقاصد و سیاست‌های انحرافی خود نیاز دارند.

وی گفت: اینکه ایشان و اعوان و انصارشان سبد رأی خود را در بین مرفهین و شمال شهرنشینان و خوشامد عده‌ای پورشه‌سوار تعریف کردند، مجوز توهین به پشتیبانان انقلاب نیست.

موسیوند ادامه داد: جالب است ایشان در همین صحبت‌هایشان گفته‌اند که اعتمادی که امام خمینی (ره) به ما داشت به کمتر کسی داشت! باید گفت که اعتماد و امید امام راحل نه به شما که به همان روستازادگانی است که خود شما هم از میان آنها رشد کردید ولی آنها را پله ترقی خود کرده‌اید و از یمین و یسار تحقیرشان می‌کنید.

وی گفت: امید امام راحل به امثال حاج عبدالله والی‌هایی است که عمر خود را صرف خدمت به پشتیبانان انقلاب و کوخ‌نشینان کرده‌اند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا افزود: در همین زمانی که آقای هاشمی بین تفریح‌گاه‌های لتیان و شمال و کیش و... مشغول تفرج و استراحت هست، بسیجیان جوان امام خمینی(ره) در اردوهای جهادی مشغول خدمت‌رسانی به این مردم شهیدپرور و رنج‌دیده‌اند.

وی اظهار کرد: ان‌شاءالله بسیجیان نمی‎گذارند همانطور که امام راحل وصیت کردند و حضرت آقا تاکید دارند انقلاب با اعمال و اقوال عده‌ای از مسیر صحیح خود منحرف شود.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما