وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 14:06   |   کد مطلب: 9822
مراسم بزرگداشت و استقبال از خانواده و همرزمان شهید " علی فرج پور" شهید گمنام مدفون در محوطه دانشگاه علوم پزشکی همدان عصرامروز در میان استقبال مردم شهید پرور همدان از تبریز به همدان می‌آیند.

مراسم بزرگداشت و استقبال از همسر و فرزندان شهید فرج پور، شهید گمنام مدفون در دانشگاه علوم پزشکی همدان که در مورخ 28 آذرماه سال 91 به همراه یک شهید گمنام دیگر در محوطه دانشگاه علوم پزشکی همدان به خاک سپرده شد، امروز دوشنبه ساعت 17 در همدان برگزار می‌شود.

شهید علی فرج پور متولد اسفند ماه سال 1333 اهل تبریز است که در اسفند ماه سال 1362 طی عملیات خیبر در منطقه عملیاتی مجنون به درجه رفیع شهادت نائل گشت و مهرماه سال 91 توسط جستجوگران نور تفحص و بعد از دو ماه در معراج الشهدا آذرماه همان سال به هماره 3 شهید گمنام دیگر وارد همدان شد.

2 شهید گمنام در دانشگاه آزاد تویسرکان و شهید فرج پور با عنوان گمنام به همراه شهید دیگر در دانشگاه علوم پزشکی همدان به خاک سپرده شد.

تا اینکه مردادماه امسال مرکز تحقیقات و ژنتیک انسانی ایران اعلام کرد که انتصاب خوبی شهید آرمیده در دانشگاه علوم پزشکی با خانواده ای ساکن تبریز مطابقت داشته و نتیجه آزمایشات مثبت است.

این شهید به نام " علی فرج پور" فرزند اسدالله و اهل تبریز است که در اسفند ماه سال 1333 متولد و در سن 29 سالگی طی عملیات خیبر در جزیره مجنون به مقام رفیع شهادت نائل شد.

وی افزود: این شهید بسیجی گرانقدر از لشکر 31 سپاه عاشورای تبریز و از جامعه بسیجی کارگری و کارگر کارخانه تراکتورسازی تبریز و ورزشکاری علاقه‌مند و فعال در رشته کوهنوردی و سنگ نوردی بوده که از وی 3 فرزند تحصیل‌کرده به یادگار مانده است، ضمن اینکه پدرو مادر شهید به رحمت ایزدی پیوسته‌اند.

مراسم استقبال از خانواده و همراهان شهید که قریب به 50 نفر از تبریز هستند، ساعت 17 روز دوشنبه 7 مهرماه در ابتدای ورودی شهر جورقان با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهید پرور همدان برگزار و مراسم بزرگداشت شهید و گلباران مزار وی نیز در روز سه شنبه 8 مهرماه امسال از ساعت 9 الی 12 در محل سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

دیدگاه شما