وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 1 تير 1394 ساعت 11:37   |   کد مطلب: 14928
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب این طرح در راستای حمایت از تیم مذاکره‌کننده و جلوگیری از زیاده‌خواهی‌های غیر منطقی طرف مذاکره‌کننده است.

به گزارش نافع، علی نعمت چهاردولی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به تصویب طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای در مجلس شورا اسلامی گفت: تصویب این طرح در راستای حمایت از تیم مذاکره‌کننده و جلوگیری از زیاده‌خواهی‌های طرف مذاکره‌کننده است.

وی گفت: یکی از وظایف اصلی مجلس شورای اسلامی حفظ و حراست از دستاوردهای نظام بوده و مجلس در راستای صیانت از دستاوردهای هسته‌ای این طرح را تصویب کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای 1+5  و آمریکا  هر بار به دنبال زیاده‌خواهی‌هایی بوده و هر بار خواسته‌ای جدید را در مذاکرات اعمال می‌کردند.

وی افزود: در مذاکرات ژنو بحث بازدید از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته‌ای وجود نداشت که با توجه به زیاده‌خواهی‌ها طرف مذاکره‌کننده این مسئله مطرح شد.

چهاردولی گفت: مراکز نظمی مهم‌ترین و سری‌ترین مسئله هر کشور است و اگر قرار باشد که مسائل نظامی در اختیار  زیاده‌خواهی‌های دشمنان قرار گیرد بحث امنیت ملی چه می‌شود.

وی افزود: به همین جهت و در راستای حمایت از تیم مذاکره‌کننده و مقابله با زیاده‌خواهی‌های غیرمنطقی کشورهای 1+5 طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای با اکثریت 93 درصد نمایندگان به تصویب رسید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورا اسلامی گفت: در این طرح محورها به‌خوبی مشخص‌شده و خطوط قرمز در آن در نظر گرفته‌شده است.

منبع:ملایری ها

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما