وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 28 تير 1394 ساعت 16:40   |   کد مطلب: 15324
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت:خطوط قرمز تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری و حقوق مردم را معیار ارزیابی متن جمع‌بندی مذاکرات دانست.

به گزارش نافع، علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به مدت زمان بررسی متن اولیه توافق هسته‌ای در مجلس اظهار کرد: هنوز متن جمع‌بندی مذاکرات به مجلس نرسیده تا بتوان مدت زمان بررسی آن را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این متن حاصل جمع‌بندی 12 سال مذاکره است، تصریح کرد: مذاکرات از دولت هشتم شروع شده و در دولت‌های نهم و دهم ادامه‌یافته و تیم‌های مختلفی کار را دنبال کردند تا در نهایت جمع‌بندی مذاکرات شکل گرفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به نطق پیش از دستور رئیس مجلس یادآور شد: ‌از وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی برای ارائه توضیحات در خصوص متن جمع‌بندی مذاکرات دعوت شده است.

وی اظهار کرد: مقرر شده جمع‌بندی‌ مذاکرات در کشورها بررسی شده و پس از ارزیابی، تصمیمات لازم برای لغو تحریم‌ها و اجرای آن گرفته شود.

چهاردولی با اشاره به نقش مجلس در بررسی این مذاکرات یادآور شد: این مسئله منوط به حضور وزیر و رئیس سازمان انرژی هسته‌ای در مجلس و ارائه گزارش است.

وی با بیان اینکه قرار است مجلس به این متن رأی دهد، افزود: هر چند در این زمینه باید دید نظر مسئولان نظام چیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس خطوط قرمز تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری و حقوق مردم را معیار ارزیابی متن جمع‌بندی مذاکرات دانست.

وی گفت: اگر خطوط قرمز مد نظر رهبری، رعایت شده باشد مجلس نیز مشکلی ندارد در غیر این صورت، مجلس نیز تمام تلاش خود را برای ادای حق مردم به کار خواهد گرفت.

منبع:فارس

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما