وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 19 تير 1394 ساعت 16:32   |   کد مطلب: 15206
بهره‌برداری از دو کارخانه رب گوجه ‌فرنگی و گندله سازی در اسدآباد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری دو کارخانه رب گوجه ‌فرنگی و گندله سازی در این شهرستان خبر داد و افزود: کارخانه رب بعداز ماه رمضان و کارخانه گندلهسازی در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش نافع، بهروز نعمتی در جمع راهپیمائیان شهرستان اسدآباد، یکی از مشکلات اساسی جامعه شهرستان را اشتغال خواند و گفت: جوانان بسیاری در این شهرستان از بیکاری رنج می‌بردند که با احداث چندین کارخانه مشغول به کار شدند.

وی از بهره‌برداری دو کارخانه رب گوجه ‌فرنگی و گندله سازی در این شهرستان خبر داد و افزود: کارخانه رب بعداز ماه رمضان و کارخانه گندلهسازی در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با بهره‌برداری از کارخانه رب 150 نفر به صورت مستقیم و 600 نفر غیر مستقیم در مرحله اول جذب این کارخانه خواهد شد.

وی ادامه داد: در کارخانه گندله‌سازی نیز 500 نفر از افراد تحصیل کرده مشغول به کار می‌شوند.

وی در ادامه از اخذ مجوز برای نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن 16 اسلایس در بیمارستان حضرت قائم(عج) خبر داد و افزود: مجوز نصب این دستگاه از انرژی اتمی اخذ شده که برای خرید این دستگاه 2.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

نعمتی با بیان اینکه برای فاز دوم بیمارستان قائم مبلغ 8.5 میلیارد تومان تخصیص یافته افزود: این پروژه در حال ساخت است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی  یادآور شد: از محل هدفمندی بهداشت و درمان برای اسدآباد بالغ بر 11 میلیارد تومان  جذب کرده‌ایم.

وی با اشاره به خریداری دستگاه اکو برای بیمارستان اسدآباد، گفت: این دستگاه با کمک‌ آقای بلندی یکی از خیرین شهرستان اسدآباد و وزراتخانه بهداشت و درمان خریداری شده است.

نعمتی با اشاره به اینکه از 99 روستای شهرستان اسدآباد عملیات بهسازی 21 روستا در حال انجام است، گفت: فاز اول کنار اسدآباد در هفته دولت به  بهره‌برداری می رسد.

 

انتهای پیام/پ

دیدگاه شما