وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 19 تير 1394 ساعت 16:36   |   کد مطلب: 15207
امنیت ایران در سایه مقام معظم رهبری برقرار است/رمز اقتدار کشور در گرو اطاعت از رهبری است
آتش فتنه در جهان شعله ور است و ایران اسلامی به برکت مقام معظم رهبری در امنیت به سر می برد. رمز اقتدارکشور و تیم مذاکرده کننده در گرو اطاعت از رهبری است و راه خود را قدرتمندانه ادامه خواهد داد.

به گزارش نافع، ابراهیم کارخانه ایی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطه های این هفته نماز جمعه همدان با بیان اینکه امروز سالگرد عملیات رمضان است، گفت: به فرموده امام راحل روز قدس روز اسلام، و روز رسول اکرم(ص) است.
منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای انقلاب اسلامی اظهار کرد: روز قدس قلب اسلام است و قلب اسلام در مسجد الاقصا می تپد.
وی با بیان اینکه مسجد الاقصا پس از مسجد النبی دومین مسجد بزرگ اسلام است، تاکید کرد: قدس چهارمین قصر ملکوتی اسلام پس از مسجدالنبی، مسجدالحرام و مسجد کوفه است.
کارخانه ایی افزود: پیامبراکرم بیش از 14 سال روبه قدس نماز گذاشت و لذا قدس پاره تن اسلام است.
وی ادامه داد: بعد از جنگ جهانی اول، نخستین محصول توطئه بزرگ جهانی که دهها نفر به خاک و خون کشیده شدند سرزمین مقدس فلسطین به قیمومیت انگلیس درآمد.
نماینده مردم همدان و فامنین تاکید کرد: در 14 می، سال 1948 انگلیس نیروهای خود را از فلسطین خارج و براساس یک برنامه مدیریت شده یهودیان ساکن این سرزمین که تعداد انها نزدیک به دو ملیون نفر بود با تمام امکانات به این غاصبان تحویل داد.
وی تصریح کرد: بعد از تصویب شورای امنیت، امریکا و سپس روسیه رژیم اشغالگرقدس را به رسمیت شناختند و اسرائیل را به عنوان یک دیده بان وجاسوس در قلب اسلام جاسازی کردند.
کارخانه ایی اضافه کرد: در طول 67 سال عمر رژیم اشغالگر قدس تمام جنگ هایی که در فلسطین رخ می داد اسرائیل پیروز میدان بود اما بعد از پیروزی انقلاب، ملت فلسطین پیروزمیدان بوده است و این به بهای بیداری ملت فلسطین و پشتوانه قدرتمندی ایران بوده است.
وی به انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اسرائیل در دستیابی به اهداف زیاده‌خواهانه و سلطه‌گرانه خود راه به جایی نبرده است.
نماینده مردم همدان و فامنین اظهار کرد: روز قدس تنها مربوط به فلسطین نیست، بلکه روز مقابله جبهه حق علیه، باطل و روز دفاع از پیامبر(ص)است.
وی با اشاره به اینکه از بدو پیروزی انقلاب امریکا تمام تلاش خود را برای از بین بردن قدرت علمی ایران به کار گرفته است، بیان کرد: از آنجایی که کشورهایی که در جهان قدرت علمی نداشته باشد محکوم به شکست هستند بهانه آمریکا برای جلوگیری این مسئله بوده است ولی ایران با حمایت های مقام معظم رهبری توانست نهضت علمی را در کشور ایجاد کند.
کارخانه ایی به برخی از افتخارات علمی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: امریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تمام قدرت خود را به کارگرفت تا جلوی امواج خروشمند انقلاب ایران را در جهان بگیرد ولی خوشبختانه امروز شاهد فریاد اسلام در جهان هستیم.
وی افزود: فوکویاما، فیلسوف آمریکایی، از لیبرال‌ دموکراسی به عنوان یگانه قدرت جهان نام برده بود و از وجود قدرتی به نام اسلام، نیز ابراز نگرانی کرده بود.
منتخب مردم فامنین و همدان تاکید کرد: بنا به نظر فوکویاما، جنگ جهانی چهارم، جنگی بین لیبرال دموکراسی و اسلام انقلابی خواهد بود که موج دوم، بعد از فروپاشی شوروی آغاز شده و از این رو آمریکا تمام قدرت خود را علیه اسلام انقلابی بسیج کرده است.
وی با بیان اینکه بعد وقوع انقلاب امریکا تمام توان خود را برای مقابله با اسلام اغاز کرده است، اذعان کرد: برنامه ریزی برای پرورش انسان های جنایتکار مانند داعش و تکفیری با حمایت های مالی عربستان و مدیریت اسرائیل و امریکا برخی از اقدامات ضد اسلامی امریکا بوده است.
کارخانه ایی به مسائل هسته ایی ایران نیز اشاره و اظهار کرد: منافقان با ارائه گزارشی کذب به آمریکا و اسرائیل مبنی بر ساخت سلاح هسته‌ای توسط ایران، شرایطی را ایجاد کردند که کشورهای غربی خواستار رفع اتهام جمهوری اسلامی از خود شدند و این در حالی بود که غرب نیز از صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ایی ایران آگاه بود.
وی به راستی ازمایی های کشور ایران اشاره و عنوان کرد: ایران اسلامی در جریان راستی‌آزمایی تمام تعهدات خود را انجام داد، ولی طرف مقابل به هیچ یک از تعهدات و تکالیف خود پایبند نبوده است.
منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد: مقام معظم رهبری تیم مذاکرده کننده را افرادی متدین و قوی معرفی و قدرتمندانه ترین دفاع را از تیم هسته ایی ایران بیان کردند.
وی اظهار کرد: ارتش قدرتمند و سپاه ایران تمام معادلات بین المللی غربیان را برهم می زند زیرا ما در عرصه دفاعی 100 درصد آماده هستیم.

انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما