وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 21 تير 1394 ساعت 11:53   |   کد مطلب: 15229
حامیان فتنه در شهرستان رزن هنوز در غفلتند
امام جمعه شهر دمق گفت:حامیان فتنه در هر جا که باشند؛ خود شریک فتنه اند و ظاهرا نمی دانند که فتنه 88 چه بود وهنوز در غفلتند.

به گزارش نافع،حجت الاسلام مجتبی عبدی با اشاره به اقدام اخیر فرماندار رزن در جمع آوری بنرهای ضد فتنه همزمان با روز قدس افزود: ما برخورد تند و ناشایست این مقام ارشد شهرستان را ناشیانه و عجولانه می دانیم که برای چندمین بار به تحریک معدودی از افراد معلوم الحال صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: فرماندار ، کارگزار نظام است نه کارگزار عده ای خاص که پشت پرده ایشان را مدیریت می کنند.

عبدی خاطرنشان کرد: به بهانه سال همدلی و همزبانی که نمی شود با مجرمانی که شورای عالی امنیت ملی آنان را محبوس نموده، همکاری و همدردی کرد.

وی بیان کرد: وقتی رهبر فرزانه انقلاب، اجازه ملاقات با یکی از نیروهای درجه چندم فتنه سال 88را نمی دهند و می فرمایند:" تا توبه نکنند ملاقاتی در کار نخواهد بود"؛ تکلیف حامیان فتنه در شهرستان هم معلوم بوده و از دستگاه قضایی استان و شهرستان به طور جدی درخواست داریم که به این مسئله مهم امنیتی ورود پیدا کنند و گرنه شاهد حوادث حادتری در شهرستان خواهیم بود.

عبدی ادامه داد: حزب الله در شهرستان با حمایت و پیشتازی روحانیت و علما قصد تجمع دارد، اما فعلا منتظر اقدام مسئولان هستیم.

وی اعلام کرد: اگر نتیجه حاصل نشود؛ این تجمع قطعی است که حتما با هماهنگی های قانونی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما