وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 24 تير 1394 ساعت 08:27   |   کد مطلب: 15263
مسئولین فاصله با سران فتنه را جدی بگیرند/فتنه گران قابل بخشش نیستند
جمع آوری بنرهای فتنه گران نویی بی تدبیری در مدیریت صحنه های عمومی بوده است.

به گزارش نافع، حجت الاسلام مصطفی رستمی در خصوص اقدام اخیر حامیان فتنه گران در رزن گفت: واقعیت این است که خیانتی که فتنه گران به انقلاب، نظام و کشور کردند مسئله‌ایی نیست که در گذر زمان به فراموشی سپرده شود.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه بوعلی سینا افزود: موضوع کودتا برعلیه نظام، همدستی با دشمنان قسم خورده کشور، همچنین مخدوش کردن چهره انقلاب و ایجاد شکاف در جامعه مسائلی بود که درفتنه 88 توسط سران فتنه رقم خورد.
وی ادامه داد: متاسفانه با روی کارآمدن دولت یازدهم عده ایی از فتنه گران به تصور خام که در دولت جدید جایی برای عرض اندام و بازگشت بدون توبه به نظام وجود دارد، تحرکاتی داشتند که غفلت برخی از مسئولین به این تصور غلط دامن زد و این در حالی است که مقام معظم رهبری تاکید بر نابخشودگی سران فتنه را اعلام کرده اند.
حجت الاسلام رستمی تاکید کرد: در کنار این موضوع تاکید مقام معظم رهبری بر روشن شدن ابعادفتنه و خط قرمز بودن ورود فتنه گران به عرصه های سیاسی نظام به اهمیت و ضرورت توجه مسئولین دولتی به حفظ فاصله با این جریان تباه شده را می افزاید.
وی بیان کرد: اقدامی که نسبت به بنرهای مردمی در محکومیت فتنه گران در رزن صورت پذیرفته است اگر نویی همنوایی با فتنه گران محسوب نشود حداقل نویی بی تدبیری در مدیریت صحنه های عمومی است و مدیریت در چنین موضوعاتی وظیفه متولیانی است که آماده سازی شهر برای مراسمات و فضای عمومی شهر وظیفه انها است و باید آنها پاسخگو باشند.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه بوعلی سینا در پایان خاطرنشان کرد: در هر صورت وقوع چنین حوادثی و حواشی پیرامون آن زنگ هشداری خطاب به مسئولین استان و شهرستان ها مبنی بر ضرورت حفظ فاصله و تبری از سران فتنه است.
انتهای پیام/پ.ح424
 

دیدگاه شما