وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 18 تير 1394 ساعت 15:27   |   کد مطلب: 15180
مسئولان همدان با تاکید بر بزرگداشت روز قدس عنوان کردند:
روز قدس فریادی به بلندای تاریخ و به پاکی اشک‌های سرخ کودکان فلسطین
	روز قدس فریادی به بلندای تاریخ و به پاکی اشک‌های سرخ کودکان فلسطین
سی و شش سال از روزی که بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، اسرائیل را غده سرطانی خواند و بر دشمنی با این رژیم اشغالگر تاکید کرد می‌گذرد.

به گزارش نافع، آن روز ملت ایران در لبیک به ندای پیر جماران عاشقانه به صحنه آمده و  شعار حمایت از ملت مظلوم فلسطین سردادند.

حالا پس از گذشت سی و شش سال از صدور آن فرمان تاریخی، نه تنها ملت ایران که سایر ملت‌های آزادیخواه جهان نیز همصدا با یکدیگر شعار"مرگ بر اسرائیل" سر داده و چهره منفور این رژیم غاصب کودک‌کش را رسواتر از پیش می‌سازند.

مردم متدین و ولایت‌مدار استان همدان نیز همگام با سایر مسلمانا جهان و ایران فردا در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کرده و قاطعانه شعار "مرگ بر اسرائیل" را سر خواهند داد.

مسئولان استان نیز هریک در بزرگداشت این روز پیامی صادر کرده و بر حضور حداکثری مردم تاکید کرده‌اند.  

محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان:

روز قدس با فرمان امام راحل شکل گرفت و به روز جهانی "مبارزه با استکبار و صهیونیست" مبدل شده است؛ بنابراین ملت ایران بیش از سایر مسلمانان باید تنفر خود را از رژیم غاصب اسرائیل نشان دهد.

حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس در مقاومت، دفاع و دیپلماسی نمایندگان نظام جمهوری اسلامی در مذاکرات تاثیر مثبت دارد و از همه مردم می‌خواهیم تا مانند گذشته، حمایت خود را از راه امام و رهبری و آرمان‌های انقلاب انجام دهند.

محمد ابراهیم الهی‌تبار، معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان:

روزقدس، روز حمایت از مظلومان وآزادگان جهان است و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی دوستداران و ناامیدی دشمنان انقلاب می‌شود. این دلگرمی هم در بیرون و هم در درون کشور نمود دارد و از یک طرف به دولتمردان ما برای دفاع از حقوق ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی قدرت می‌بخشد  و از طرف دیگر، فرصتی برای به رخ کشیدن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که بر پایه حمایت از مردم شکل گرفته است. همچنین امروز چشم امید ملت‌های آزادیخواه جهان به نظام جمهوری اسلامی دوخته شده است.

آیت‌ا... موسوی‌اصفهانی، مدیر حوزه‌های علمیه همدان:

روز قدس روز اتحاد اسلام  و شعار مرگ بر آمریکا مصداق مبارزه با طاغوت است. ما باید یکبار دیگر به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری لبیک گفته و حمایت خود را ازمردم فلسطین و همچنین نفرت و انزجار از اسرائیل و آمریکا را با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاریم.

سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

روزقدس، تبلور و تجلی ایستادگی و مقاومت امت اسلامی در مقابله با جبهه استکبارجهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل است.

محمد علی پور مختار، نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی:

 روز قدس فریاد کوبنده آزادی‌خواهی و استکبارستیزی است . روز قدس از جایگاه سیاسی، انسانی و اسلامی بسیار بالایی برخوردار بوده و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب تضعیف روحیه سران استکبار می‌شود.

احمد آریایی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی :

روز قدس نماد بصیرت، آگاهی و ظلم ستیزی ملت ایران است. پیام امام راحل(ره) در مقابله با ظالم، امروز جهانی شده و سراسر دنیا روز قدس را به عنوان مقابله با ظالم می‌شناسند.

عطاء‌الله سلطانی صبور، نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی :

روز قدس تجلی بصیرت ملت در حمایت از مسلمانان مظلوم جهان است. مردم ایران اسلامی همواره علاقه‌مند به امام خمینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و در روز قدس برای زنده نگه داشتن یاد امام(ره) و حمایت از مظلومیت مسلمانان فلسطین و دیگر مردم مسلمانان جهان که مورد ظلم دشمنان اسلام و دنیای استکبار قرار گرفته‌اند؛ همچون گذشته در صحنه خواهند بود.

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان:

رژیم صهیونیستی تروریسم منفور افراطی است که اعلام انزجار جهانیان نسبت به این غده سرطانی حد و مرز نمی‌شناسد.

ابراهیم کارخانه ای، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی :

روز قدس روز برائت و اعلام نفرت مسلمانان از صهیونیسم بوده و پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا، مهم‌ترین پیام روز قدس است

علی تعالی، فرماندار همدان :

روزقدس یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب و نماد وحدت جهان اسلام در مقابله با جبهه مستکبران است.

سید محمد کاظم حجازی، رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان همدان:

مهمترین پیام روز قدس امسال را می‌توان تبعیت از امر ولایت و استکبارستیزی  دانست چرا که مردم حضور در روز قدس را به عنوان یک تکلیف می‌دانند و به همین دلیل هم هر سال پرشور تر در برگزاری آن تلاش می‌کنند.

شعار مرگ بر آمریکا هم امسال همچون گذشته خواهد بود چرا که این شعار به عنوان یک باور در نظام جمهوری اسلامی وجود داشته و تا زمانی که خوی شیطانی با آمریکاست این شعار از راهپیمایی های ضد استکباری حذف نخواهد شد و در حال حاضر هم هویت شیطانی این رژیم استکباری روز به روز بیشتر عیان می‌شود.

سردارمهدی صدیقی، عضو قرارگاه امام حسین(ع):

روز قدس نماد مبارزه با رژیم اشغالگر اسرائیل است، اسرائیلی که تنها با حمایت‌های امریکای جنایت‌کار جرأت زیاده‌خواهی را به خود داده است. مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران به طور قطع، حساسیت منطقه را درک کرده‌ و متوجه موضوع هستند که روز قدس، روز تاریخ ملت فلسطین است.

امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

روز قدس، روز هراس آمریکا و اسرائیل است و حضور یکپارچه ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، چهره پلید برخی دولت‌های خود فروخته عربی و در راس آن‌ها چهره بزک کرده شیطان بزرگ آمریکا را آشکارتر می‌سازد

گزارش از مظاهری

دیدگاه شما