وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 5 دى 1393 ساعت 18:07   |   کد مطلب: 11795
انتقاد نماینده همدان از برکنار نشدن معاون مطبوعات به وزیر ارشاد
نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه اگر وزیر ارشاد معاون مطبوعاتی را برکنار نکند، استیضاح خواهد شد.

به گزارش نافع، امیر خجسته در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با بیان اینکه کسانی با بیان اینکه اگر وزیر ارشاد معاون مطبوعاتی را برکنار نکند، استیضاح خواهد شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه باید فضای مناسب برای بیان نظرات، عقاید و افکار خود و مردم را داشته باشند ضمن اینکه از هرگونه فضاسازی تخریبی باید جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه از اصحاب رسانه دفاع خواهیم کرد، افزود: اصحاب رسانه پویا باعث خواهد شد که مدیران کم‌کار نتوانند به کار خود ادامه دهند.

خجسته با تأکید بر اینکه وحدت در مجمع نمایندگان استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان غرب کشور و فراکسیون زاگرس‌نشینان ایجاد شده است.

وی مدیریت ارشد استان را فرصت بزرگی برای همدان دانست و گفت: نمایندگان استان‌های دیگر از بی‌اطلاعی برخی از استانداران از مباحث اقتصادی و تولیدی گلایه دارند.

سایت اداری در خارج از شهر همدان ایجاد شود

خجسته با اشاره به اینکه ساختمان‌های اداری داخل شهر امنیت  و آسایش شهروندان را به مخاطره می‌اندازد، بیان کرد: پراکندگی ادارات در داخل شهر قصوری بوده که در گذشته رخ داده و باید دستگاه‌ها به خارج از شهر منتقل شوند.

باید به داد فرهنگیان برسیم

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی فرهنگیان را زیرساخت علمی کشور عنوان کرد و افزود: در حال حاضر دانش‌آموزان از لحاظ علمی و تربیتی ضعیف هستند و باید به داد فرهنگیان برسیم تا با ارتقای علمی خود زیرساخت‌های کشور را به خوبی ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: استانی شدن انتخابات مجلس به نفع مجلس و مردم است چراکه افراد شایسته وارد مجلس خواهند شد.

زمینه فعالیت احزاب فراهم شود

خجسته با اشاره به اینکه به دنبال قطعی کردن قانون احزاب هستیم، ادامه داد: به درخواست دولت ادامه این کار برای مدتی متوقف شد و 12 ماده از 24 ماده آن تصویب شده است.

وی با بیان اینکه بزرگراه، راه آهن و فرودگاه با جدیت پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: کنارگذر غربی و شرقی در بودجه کشور دارای ردیف شده و در کل 32 درصد بودجه عمرانی استان در سال 94 افزایش یافته است.

مالیات همدان باید کاهش یابد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اخذ مالیات از استان همدان 50 درصد افزایش یافته که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این میزان را کاهش دهیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما