وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 09:15   |   کد مطلب: 15711
از گپ صمیمانه با مقام ارشد استان تا احضار "نافع" از طرف استاندار/ برخی مانع  تعامل دولت با رسانه‌ها می‌شوند
آیین بزرگداشت روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه در استان همدان برگزار شده و استاندار در بین فعالان رسانه ای حضور یافت.

به گزارش نافع، این آیین با حاشیه‌های جالبی همراه بود که از مهمترین آن‌ها، هدیه سفر مشهد با قطار به خبرنگاران از طرف استاندار بود.

همچنین از منشور اخلاقی خبرنگاران و تمبر یادبود روز خبرنگار، در این آیین رونمایی شده و محمدناصر نیکبخت، پای آن را امضا کرد.

تجلیل و تقدیر از بهروز بهزادی، مدرس روزنامه‌نگاری و دردل‌های نمایندگان جامعه خبرنگاری از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

همچنین استاندار در این آیین از خبرنگاران خواست تا پوشش خبری خوبی از سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت داشته باشند.

اما مراسم دیروز یک بخش جالب و استثنایی نیز داشت و آن این بود که استاندار در بین سخنانش 3 بار ، سراغ نماینده پایگاه خبری "نافع" را گرفت و گفت: برخی افراد به من خرده می‌گیرند که چرا با "نافع" مصاحبه می‌کنید؟، اما من پاسخ می‌دهم زیرا خبرنگارش چند روز پیش 4 بار با من تماس گرفت تا مصاحبه کند

لازم به ذکر است؛ چهارشنبه 14 مرداد، پایگاه خبری "نافع" در گفتگوی اختصاصی با استاندار همدان از سفر هیئت دولت به همدان خبر داد که با عنوان " گپ صمیمانه با استاندار همدان/ از میزبانی دولتی‌ها تا پرواز پروانه‌های زرین بر فراز الوند" منتشر شد.

ظاهرا انتشار این خبر با نگاهی متفاوت از روش‌های مرسوم خبرنویسی در همدان به مذاق برخی‌ها خوش نیامده یا دلایل دیگر موجب شده تا به جای ترغیب مقام ارشد استان برای تعامل بیشتر با رسانه‌ها، مانع اطلاع‌رسانی شوند.

البته استاندار همدان برخلاف نظر دوستان و اطرافیان به دور از سلایق جناحی و سیاسی، تعامل مناسبی با این پایگاه خبری داشته و هربار به پرسش‌های خبرنگارانش پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/م.ت

دیدگاه شما