وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 مهر 1394 ساعت 09:05   |   کد مطلب: 16466
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور بیانیه ای حادثه جانگداز منا را محکوم کرده و با خانواده قربانیان ابراز همدردی کردند.

به گزارش نافع، در این بیانیه آمده است:

"فاجعه تاسف بار منا، مصیبت دیگری را بر جامعه مسلمانان تحمیل کرد در حالی که از حادثه تلخ مسجد الحرام زمان زیادی نگذشته است و مسلمانان هنوز داغدار هتک حرمت مسجد الاقصی به دست رژیم غاصب صهیونیستی هستند.
این بیانیه می افزاید: این حوادث، بار دیگر ناتوانی رژیم آل سعود را در مدیریت کنگره عظیم حج نشان داد و ثابت کرد رژیمی که حامی تروریست های تکفیری منطقه است و دستش به خون مظلومان بحرین و یمن به صورت مستقیم آلوده است، لیاقت و شایستگی مدیریت حرم امن الهی را ندارد.
امام جمعه و استاندار همدان با ابراز همدردی با خانواده های داغدار این حادثه و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و عرض تسلیت به پیشگاه امام عصر(عج) ، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، رییس جمهور و مردم ایران و مسلمانان جهان به ویژه خانواده های مصیبت دیده ، ضمن ابراز انزجار از مسببان این حادثه ناگوار، خواستار ایجاد شرایطی امن برای اعمال حج مسلمانان در سال های آینده شدند.
آیت الله طه محمدی و نیکبخت ابراز امیدواری کردند: مجامع اسلامی و بین المللی با همگرایی و همفکری و بهره گیری از توان کشورهای اسلامی و اتخاذ تصمیم در راستای مدیریت توام با عقلانیت، زمینه را برای برگزاری مناسک حج فراهم آورند.
در حادثه مرگبار روز پنجشنبه هفته گذشته که در رمی جمرات در منا رخ داد تاکنون 2000 تن از زائران خانه خدا کشته شدند که در این میان 144 کشته از هموطنان ایرانی هستند".

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما