وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 22 مرداد 1394 ساعت 09:04   |   کد مطلب: 15791
استاندار همدان گفت: با سفر هیات دولت در آینده نزدیک به استان همدان گره های مانده در استان باز خواهند شد.

به گزارش نافع به نقل از ایرنا، محمد ناصر نیکبخت در جلسه رسیدگی به امور مالیاتی استان همدان افزود: با سفر هیات دولت به استان همدان و پرداختن به مشکلات بزرگ تحول خوبی در استان رقم خواهد خورد.
وی اظهار کرد: هیات دولت در سفر به استان همدان مهمان دولت نیست بلکه مهمان مردم دارالمومنین است و مردم همدان مانند همیشه مهمان نوازی خود را ثابت خواهند کرد.
رییس جمهوری در قالب کاروان تدبیر و امید به همراه اعضای هیات دولت قرار است در آینده نزدیک به استان همدان سفر کند.

** مجالس شهدا را حرمت بداریم 
استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزبانی اخیر شهر همدان از پیکر پاک سه شهید گلگون کفن ادامه داد: مجالس مزین به نام شهدا مجالسی معنوی و آمیخته به رنگ و بوی شهادت است.
نیکبخت ادامه داد: سخنران یکی از این مجالس اخیر در استان همدان بیراهه رفته و یکباره تعرضاتی به اسطوره های انقلاب و اقدامات دولت داشته است.
وی اضافه کرد: این سخنان نمی تواند آسیبی به شان دولت وارد کند چرا که مردم خود بیشتر از دیگران به مسائل پیرامون آگاهی دارند.
وی افزود: عملکرد تیم مذاکره کننده که یک سوی سخن این سخنران بود، همان تیمی است که رهبر معظم انقلاب با قاطعیت عملکرد آنها را تایید کرده و نتیجه تلاش این تیم نیز به جز رژیم غاصب صهیونیستی، اغلب دنیا را شاد کرد.
وی بیان کرد: در نظر سنجیها نیز 85 درصد مردم از نتیجه این مذاکرات ابراز رضایت، 12 درصد بدون نظر و تنها سه درصد دیگر نظر مخالف در این رابطه داشتند.
وی عنوان کرد: هیچ شخصیتی به اندازه مقام معظم رهبری برای این کشور دلسوزتر نیست پس نباید حمایتهای رهبری را با چنین سخنانی زیر سووال برد.
وی با بیان اینکه مردم تنها گوششان برای شنیدن سخن عالمانه و کارشناسانه باز است اضافه کرد: با چنین صحبت هایی نباید هدف اصلی این مجالس که زنده کردن یاد شهدا است از یاد برود.

** افزایش مالیاتها بایستی توجیه پذیر باشد
استاندار همدان در ادامه با اشاره به افزایش بدون توجیه مالیاتها اضافه کرد: در چند ماه اخیر مجدانه دنبال رفع این مشکل بودم و جلسات متعددی نیز برای حل این مشکل برگزار شده است.
وی ادامه داد: نباید مشکلات کمبود درآمدها را با افزایش مالیاتها جبران کرد.
نیکبخت بیان کرد: اگر قرار است مالیاتها مطابق با رشد اقتصادی افزایش پیدا کند پس افزایش چند برابری مالیات برای واحدهای صنفی غیرقابل قبول خواهد بود.
وی با بیان اینکه به عنوان استاندار همدان زبان گویای مردم و مشکلاتشان در برابر مسوولان هستم بیان کرد: امور مالیاتی دنبال منابع مالیاتی جدید و جلوگیری از فرارهای مالیاتی باشد.
وی اضافه کرد: هم اکنون عملکرد امور مالیاتی مشکلاتی را برای اصناف، تولید کنندگان و حتی صادرکنندگان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما