وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 08:44   |   کد مطلب: 15708
استاندار همدان:
طرفدار خبرنگاران هستم
طرفدار خبرنگاران هستم
استاندار همدان از پیگیری مشکلات خبرنگاران در سفر هیئت دولت به استان خبر داد.

به گزارش نافع، محمدناصر نیکبخت در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور اصحاب رسانه و برخی مسئولان برگزار شد، گفت: خبرنگاری جزء مشاغل سخت و زیان‌آور است و برای جلب حمایت دولت برای این قشر با وزیر فرهنگ و ارشاد صحبت خواهم کرد.

وی با تأکید بر رعایت صداقت و امانت داری از طرف خبرنگاران افزود: دولت ها و مقام ها و پست ها فناپذیر و زودگذر هستند  و تنها چیزی که باقی می ماند؛ اعتماد مردم است.

نیکبخت ادامه داد: در مقابل، مدیران نیز باید نقد پذیر بوده چرا که نقد منصفانه موجب پیشرفت جامعه و جاوگیری از گسترش فساد می شود.

وی با بیان اینکه هیچ دستگاه دولتی اجازه شکایت از خبرنگار یا رسانه‌های استان را بدون هماهنگی با روابط عمومی استانداری ندارد، اعلام کرد: فرمانداران نیز در این باره توجیه شده اند.

نیکبخت، خود را طرفدار رسانه ها دانست و بیان کرد: رسانه ها باید تلاش کنند تا محتوای خبرشان، پویا و پاکیزه باشد زیرا اخباری که هدف آن ها تهمت زنی باشد در کوتاه مدت اعتبار خود و اعتماد مخاطب را از دست می دهند.

استاندار همدان از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از رسانه ها می خواهیم در میزبانی دولت سنگ تمام بگذارند.

نیکبخت، همچنین  از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و همایش بین‌المللی میر‌سید‌علی همدانی در استان خبر داد.

وی، همچنین سفر مشهد با قطار را برای 200 نفر از خبرنگاران استان وعده داد.

انتهای پیام/م.ت

دیدگاه شما