وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 4 شهريور 1394 ساعت 22:23   |   کد مطلب: 16121
قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار همدان از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیامی مشترک از حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور قدردانی کردند.

به گزارش نافع، در این پیام آمده است: در آستانه ولادت با سعادت ثامن الحجج، حضرت امام رضا(ع) و در دومين روز از هفته دولت و سومين روز از هفته بزرگداشت همدان، مردم اين استان در مراسم استقبال از رييس جمهوري و شماري از وزرا ثابت کردند که همواره و در همه زمينه ها از خادمان خود پشتيباني کرده و قدرشناس تلاش هاي مجدانه و مدبرانه دولتمران بوده و خواهند بود.

اين پيام مي افزايد: سفر پر خير و برکت رييس جمهوري و کاروان همراه به استان همدان علاوه بر دستاوردهاي مادي غنچه هاي اميد و نشاط را در دل اين مردم به ويژه جوانان و نوجوانان شکوفا کرد.

در ادامه اين پيام امام جمعه و استاندار همدان از حضور پرشور و حماسي مردم غيور، متدين و فرهيخته که از سراسر استان با شوقي وصف ناپذير و در صفوف متراکم از نماينده عالي نظام رييس جمهوري و کاروان تدبير و اميد استقبال کردند قدرداني کرده و عزت و اقتدار ميهن اسلامي و توفيقات روز افزون مردم شريف استان را از درگاه خدا مسالت داشتند.

نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان در اين پيام مي افزايند: خداوند را شاکريم که در کشوري سرافراز و در ميان امتي سلحشور و قدر شناس زندگي مي کنيم ملتي که در حمايت از آرمان هاي امام راحل (ره) رهبر معظم انقلاب و مسوولان خدوم نظام مقدس جمهوري اسلامي هرگز کوتاهي نکرده و نخواهد کرد.

استان همدان روز سه شنبه سوم شهريور ماه ميزبان رييس جمهوري و هيات دولت بود.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما