وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 22 شهريور 1394 ساعت 08:41   |   کد مطلب: 16419
برای حمایت مادی از رسانه ها
خانه مطبوعات از استاندار همدان قدردانی کرد
هيئت مديره خانه مطبوعات استان همدان در نامه اي خطاب به محمدناصر نيکبخت، استاندارهمدان از حمايت‌هاي مادي و معنوي وی در برگزاري باشکوه مراسم روز و هفته خبرنگار تقدير و تشکر کرد.

به گزارش نافع، در این نامه آمده است:

"بي‌شک مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسي نقش بي‌بديلي در توسعه پايدار و متوازن جامعه بازي مي‌کنند و هر چه قدر مطبوعات در يک جامعه قدرتمندتر باشند، راهي که آن جامعه براي رسيدن به توسعه در پيش‌رو دارد هموارتر خواهد بود.

 از زمان حضور دوباره حضرت‌عالي در استان همدان و در قامت مديريت ارشد استان، همگان بر نگاه بلندتان به مسائل مختلف استان به ويژه اقتصاد و فرهنگ صحه گذاشته و اميد در دل مردمان اين ديار زنده شده که با تدبير جناب‌عالي و تيم مديريتي استان افق روشني در انتظار سرزمين هزاره‌هاي گمشده و ديار مادستان است.

 بارقه اين اميد تلاش‌هاي ستودني حضرت‌عالي در راه شکوفايي اقتصاد استان بوده و بي‌ترديد در اين ميان حمايت‌هاي بي‌دريغ آن مقام از رسانه‌هاي استان و خبرنگاران، يادگاري است که براي هميشه در ذهن اهالي مطبوعات و رسانه استان جاري و ساري خواهد بود.

خبرنگاران استان فراموش نخواهند کرد در روزهايي که دولت به لحاظ بودجه در تنگناي شديد مالي قرار داشت، ديد وسيع حضرت‌عالي موجب شد تا ذره‌اي در حمايت از رسانه‌ها کم نگذاريد و اميد است اين اتفاق باز هم با همت والاي مديران استان تکرار شود.

 

اکنون که با راهنمايي‌ها و حمايت آن مقام در سال‌روز پاسداشت مقام والاي خبرنگار، هفته‌اي به ياد ماندني براي خبرنگاران استان رقم خورد، بر خود وظيفه مي‌دانيم به نمايندگي از جامعه مطبوعات استان همدان از حمايت‌هاي مادي و معنوي جناب‌عالي در برگزاري با شکوه مراسم روز و هفته خبرنگار تقدير و تشکر کرده و برايتان آرزوي سلامتي و طول عمر با عزت همراه با سعادت خدمت‌گزاري به مردم عزيز استان کهن همدان را داشته باشيم."

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما