وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 22 شهريور 1394 ساعت 08:51   |   کد مطلب: 16420
به دنبال سفر کاروان تدبیر و امید صورت گرفت
خداقوت خانه مطبوعات استان به خبرنگاران و مسئولان همدان
خانه مطبوعات همدان به دنبال سفر کاروان تدبير و اميد به اين استان در تقدير از مردم، اصحاب رسانه و استاندار بيانيه‌اي صادر کرد.

به گزارش نافع، در این بیانیه آمده است: "يک‌‌بار ديگر تاريخ اين شهر و استان ورق خورد و برخود باليد که اين چنين مردماني دارد. تاريخي که همواره در طول سده‌ها و هزاره‌هاي مختلف هم‌چون الوند، راست قامت ايستاده و شکوه و عظمت خود را به رخ جهانيان کشيده است.

 سوم شهريور 1394 به يکي از روزهاي خاطره‌انگيز مردم ديار مادستان تبديل شد و قطعا اين روز در ذهن‌ها ماندگار مي‌شود، چرا که مردم اين ديار باز هم حماسه آفريدند و اين بار در ميزباني از مردي که خود، او را برگزيدند تا اعتدال را در جامعه زنده کند، سنگ تمام گذاشتند.

 آن‌ها به استقبال کاروان تدبير و اميد آمدند تا ثابت کنند در عهدي که با انقلاب و نظام خود بستند راسخ و استوارند و به فرمان رهبرشان که همان "همدلي و همزباني، دولت و ملت" است عمل نمودند، و حال که دولت يازدهم اميد را در دل‌هايشان زنده کرده، نگاه به افق‌هاي دوردست داشته و خداوند را شاکرند و خوب مي‌دانند آن‌هنگام که مردان و زناني از اين سرزمين براي خدمت به آن‌ها کمر همت بسته‌اند، اينان نيز هم‌چون تمام عرصه‌هاي انقلاب همراه شده و حضور پررنگ خود را در صحنه به رخ جهانيان مي‌کشند.

 آري، مردم استان همدان بار ديگر حماسه‌اي از جنس همراهي با اعتدال، تدبير و اميد آفريدند و دولت‌مردان کاروان تدبير و اميد نيز با حضور خود در جمع مردمان اين سرزمين ثابت کردند عزمشان جزم است تا مردم به آنچه که استحقاقش را دارند، برسند.

 بي‌شک حرف‌هاي سرشار از اميد رياست محترم جمهور در بين گروه‌هاي مختلف مردم استان، سفر اعضاي هيات دولت به شهرستان‌ها، افتتاح و کلنگ‌زني پروژه‌هاي مختلف عمراني، تخصيص صدها ميليارد تومان اعتبار براي توسعه، عمران و آباداني استان باعث شد تا مردم معناي تدبير و اميد را بيش از گذشته لمس کنند و باور کنند اگر چه امروز، روزهاي سختي را پشت سر مي‌گذارند اما اميدشان به طلوع دوباره خورشيد اميد واهي نيست.

 بي‌ترديد سفر رياست محترم جمهور و کاروان تدبير و اميد به استان همدان ره‌آورد بسياري داشت که برخي از آنها در طول زمان و طي چند سال آتي نمايان خواهد شد.

در اين ميان تلاش‌هاي شبانه‌ روزي اهالي رسانه، خبرنگاران و عکاسان استان براي پوشش مناسب اتفاقات سفر و دستاوردهاي آن ستودني بوده و هست. خبرنگاران و عکاساني که بي‌هيچ چشم‌داشتي تنها به واسطه رسالتي که بر دوش دارند از هفته‌ها قبل از اين سفر تلاش کرده تا زمينه را براي حضور با شکوه رياست محترم جمهور و هيات دولت در استان آماده کنند و در روز سفر که سنگ تمام گذاشتند و هنوز هم با وجود آن‌که سفر به پايان رسيده اما بر خود وظيفه مي‌دانند تا دستاورد‌هاي اين سفر را براي مردم تبيين کنند و گاه با قلم مشفقانه خود نيز مشکلات و مسائل را بيان کرده و به سمع و نظر مسئولين برسانند.

 اينک که به جرات مي‌توان گفت خبرنگاران به رسالت خود جامه عمل پوشانده اند، بر خود وظيفه دانسته ضمن تقدير و تشکر از همه اهالي رسانه به ويژه خبرنگاران و عکاسان، مراتب سپاس‌گزاري خود را از مديريت ارشد استان و همه مسئولين که در راستاي اطلاع‌رساني شفاف و آزاد نهايت همکاري و مساعدت را انجام دادند، اعلام کرده و براي همه عزيزاني که در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن اين سفر زحمت کشيدند، آرزوي سلامتي و سربلندي داشته باشيم.

 قطعا چه در بحث اطلاع‌رساني و چه در بحث هماهنگي برنامه‌ها از سوي مسئولان، مشکلاتي نيز وجود داشته که در فضايي دوستانه مي‌توان موضوعات و اتفاقات را به بحث گذاشت و براي آينده و ديگر اتفاقات و برنامه‌ها سازوکاري مناسب طراحي کرد.

 

يکبار ديگر ضمن نثار درود به مردم خوب استان، سپاس از رياست محترم جمهور و کاروان تدبير و اميد و بذل توجه آنها به استان همدان، از همه عزيزاني که در بحث اطلاع‌رساني سفر رياست محترم جمهور تلاش کردند، تقدير و تشکر نموده و به همه مديران استان به ويژه استاندار محترم همدان، معاونين ايشان، دستگاه‌هاي دولتي و غيردولتي خدا قوت گفته، اميدواريم با همت همه عزيزان شاهد به ثمر نشستن هر چه سريع‌تر دستاوردهاي اين سفر باشيم.

 به اميد روزهايي که همدان در تارک آسمان ايران همچون ستاره‌‌اي زيبا بدرخشد".

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما