وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 24 تير 1394 ساعت 15:41   |   کد مطلب: 15270
	کودکان معلول مجهول الهویه، مصیبت تلخ سازمان بهزیستی
مجهول‌الهویه بودن برخی مصائب خود را دارد و چه بسا مجهول‌الهویه بودن کافی است تا برای همیشه نبودنت، زندگی و همه آدم‌ها ریتم عادی خود را طی کنند .

به گزارش نافع، و حتی یک نفر هم چند ساعت که نه چند دقیقه‌ای دلگیر نشود از اینکه روزگاری در یکی از مراکز نگهداری بهزیستی کودکان معلولی هستند که زندگی خود را سپری می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان به مناسب هفته بهزیستی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با ابراز تأسف از اینکه کودکان معلول مجهول الهویه مصیبتی تلخ برای سازمان بهزیستی به شمار می روند،  اظهار داشت: این کودکان به دلیل داشتن هزینه بالا بار سنگینی برای این نهاد به شمار می روند.
اکبر سوری افزود: این کودکان علاوه بر مجهول الهویه بودن دارای معلولیت‌های شدید جسمی حرکتی، ذهنی و یا ترکیبی هستند.
وی اظهار داشت: خانواده هایی که خواهان فرزند هستند، کمتر به پذیرش این کودکان هستند و به همین علت این کودکان به دلیل مجهول الهویه بودن تا آخر عمر باید زیر نظر این سازمان گذران زندگی کنند.
سوری در ادامه به وجود 7 هزارو 935 معلول شناسایی شده زیرپوشش این سازمان اشاره و خاطرنشان کرد: 12 مرکز شبانه روزی و 16 مرکز روزانه ویژه سالمندان، بیماران روانی، ذهنی و جسمی در سطح استان فعالیت دارد و 6 مرکز نیز در منزل، معلولان را ویزیت می کند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما