وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 15:43   |   کد مطلب: 12896
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی همدان خبر داد:
همدان، 27 بهمن ماه میزبان خیرین و پیشکسوتان بهزیستی استان
همدان، 27 بهمن ماه میزبان خیرین و پیشکسوتان بهزیستی استان
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: همایش تجلیل از خیرین و پیشکسوتان بهزیستی استان، 27 بهمن ماه بر گزار می شود.

به گزارش نافع، محمدتقی بهرامیان در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: این همایش با حضور 700 نفر از خیرین استانی و با حضور میهمانان کشوری در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه بخش عمده هزینه های مددجویان بهزیستی همدان توسط خیرین تأمین می شود، افزود: با توجه به محدودیت اعتبارات، تنها یک سوم از هزینه های مددجویان این سازمان توسط بهزیستی تامین می شود و بقیه هزینه ها را خیرین پرداخت می کنند.

بهرامیان با بیان اینکه هم اکنون خیرین سهم بسیاری در ارائه خدمات به جامعه معلولان و جامعه هدف بهزیستی استان همدان دارند، یادآور شد: این همایش با هدف تجلیل از خیرین و حامیان سازمان بهزیستی استان، ارتقاء سطح مشارکت و همدلی آحاد جامعه برگزار می شود.

 بهرامیان ادامه داد: خیرین در تأمین مسکن، ایجاد اشتغال و درمان معلولان زیر پوشش بهزیستی استان همدان سهم بسزایی دارند.
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی همدان، توانمندسازی معلولان و افراد زیر پوشش بهزیستی را از اهداف مهم این اداره کل عنوان و خاطرنشان کرد: جلب همکاری و مشارکت تشکل های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی از دیگر اهداف برگزاری همایش تجلیل از خیران است.
این مسئول از اجرای طرح هایی در راستای کمک به جامعه هدف بهزیستی خبر داد و ابراز داشت: در طرح شکرانه سلامت در سال جاری 40 میلیون ریال کمک های مردمی جذب شده است.
محمدتقی بهرامیان ادامه داد: در جلب مشارکت های مردمی نیز خیرین 29 میلیارد و 890 میلیون ریال به صورت نقدی و 620 میلیون ریال به صورت غیرنقدی به بهزیستی استان کمک کردند.
وی همچنین از زیر پوشش قرار گرفتن 90 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی در بیمه آتیه و گشایش حساب بانکی حکمت برای 30 نفر از فرزندان خانواده بهزیستی توسط خیرین و همچنین جمع آوری چهار میلیارد ریال زکات فطریه در سال جاری خبر داد.
بهرامیان در ادامه از برپایی نمایشگاه توانمندی معلولان استان همدان در حاشیه همایش خیرین خبر داد و افزود: در این نمایشگاه آثار صنایع دستی هنرمندان معلول به نمایش گذاشته می شود.
گفتنی است، در استان همدان 1200 خیر، در مباحث نقدی، معنوی، مشارکتی و فکری این اداره کل را یاری می کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما