وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 3 تير 1394 ساعت 11:44   |   کد مطلب: 14958
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تویسرکان:
اعتیاد خطری که نسل جوان را تهدید می کند
	اعتیاد خطری که نسل جوان را تهدید می کند
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تویسرکان گفت: کنون بیش از هر زمان دیگری دشمن بر روی مسائل فرهنگی ما و خدشه‌دار کردن آن کار می‌کند و موضوع اعتیاد و خطراتی که از این پدیده نسل جوان کشور را تهدید می‌کند.

به گزارش نافع،«مهدی حاجی زین العابدینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: نمایشگاه عکس جامعه سالم و عاری از اعتیاد با محوریت اطلاع‌رسانی درباره مضرات اعتیاد و شهروند سالم و جامعه عاری از اعتیاد در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی افتتاح شد.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته  در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی از 9 صبح تا 19 عصر برای بازدید علاقمندان دایر است و بازدیدکنندگان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تویسرکان تحکیم همکاری‌های همه‌جانبه و فرابخشی برای مبارزه با اعتیاد و آگاه‌سازی جوانان از مضرات و عواقب فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این پدیده خانمان‌سوز را از جمله اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.

حاجی زین العابدینی  عنوان کرد: در این نمایشگاه در حدود 40 عکس با مضمون «آثار و عواقب فرو رفتن در گرداب اعتیاد» به نمایش گذاشته شده است تا عمق فاجعه در قالب تصویر به جامعه نشان داده شود.

وی تصریح کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگری دشمن بر روی مسائل فرهنگی ما و خدشه‌دار کردن آن کار می‌کند و موضوع اعتیاد و خطراتی که از این پدیده نسل جوان کشور را تهدید می‌کند از جمله این تهدیدات است که وظیفه مسئولان به ویژه دستگاه‌های فرهنگی را برای آگاهی‌بخشی به جامعه دو چندان کرده است.
انتهای پیام/

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما