وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 22 تير 1394 ساعت 12:25   |   کد مطلب: 15242
	نمایشگاه پوستر با موضوع حجاب و عفاف در نهاوند برپاست
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب نمایشگاه پوستر با موضوع حجاب و عفاف در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش نافع، محمود مصباح در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان نهاوند به مناسبت فرارسیدن هفته حجاب و عفاف برپاشده است.

وی بابیان اینکه اسلام حجاب را برای زنان واجب کرده است، اظهار کرد: بانوان مسلمان باید باحجاب برتر و رعایت پوشش خود برای تمامی زنان عالم الگو باشند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند، هدف از برپایی این نمایشگاه را تبیین سبک زندگی و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی دانست و افزود: گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و حفظ ارزش‌های اسلامی مهم‌ترین وظیفه‌ای است که بایستی به آن اهتمام ورزید.

وی گفت: موضوع عفاف و حجاب از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده و همواره ایشان با عناوین مختلف مثل تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم نسبت به این موضوع هشدار داده و به‌خصوص قشر جوان را از این اتفاق آگاه کرده است.

مصباح اظهار کرد: این نمایشگاه شامل 50 پوستر حاوی سخنان علما، مراجع دینی و شخصیت‌های بزرگ تاریخ در مورد اهمیت حفظ حجاب در سطوح مختلف جامعه است و نشان می‌دهد که این امر از دیدگاه تمامی ادیان الهی موردتوجه و اهمیت بسزایی بوده و عمل به آن موجب حفظ نظام اجتماعی در هر منطقه‌ای است.

وی دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته حجاب و عفاف در این شهرستان را برپایی عصر شعر با حضور شعرای برگزیده شهرستان در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع حجاب و عفاف در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی این اداره عنوان کرد.

این نمایشگاه از 21 تیرماه به مدت 7 روز از ساعت 8 الی 12 و 14 الی 19 در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) واقع در بلوار شهید بهشتی آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما