وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 7 تير 1394 ساعت 13:06   |   کد مطلب: 15008
 بهره مندی 80 هزار نفر از کلاس های تابستانی کانون های مساجد استان همدان
مدیر دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از بهره مندی 80 هزار نفر از کلاس های تابستانی کانون های مساجد استان در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش نافع، به نقل از زنگ اول، هادی فیض منش در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: امسال برنامه‌های متنوعی در زمینه های مذهبی، فرهنگی، قرآنی، هنری، علمی و ورزشی در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان برگزار می شود.
وی  با اشاره به فعالیت 517 کانون مساجد در سطح استان همدان افزود: 50 درصد از این کانون ها در مناطق روستایی فعالیت می کنند که در ایام تابستان برنامه های پرباری را را ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می کند.
فیض منش ادامه داد: با توجه به برنامه پنجم توسعه 25 درصد مساجد کشور باید به کانون فرهنگی مجهز باشند که استان همدان با این تعداد کانون مساجد از برنامه پنجم نیز جلوتر است.
وی با تأکید بر اینکه فعالیت های فرهنگی زمانی تأثیرگذار است که به ارزش واقعی برسند، تصریح کرد: به دنبال احیای مسجد طراز اسلامی هستیم زیرا در آیین اسلام مساجد تنها جنبه دینی و پرستش ندارند بلکه بر فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مساجد نیز تأکید شده است.
مدیر دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در ادامه از مراسم افتتاحیه کانون های مساجد برای پربارسازی اوقات فراغت خبر داد و ابراز داشت: این مراسم 10 تیرماه جاری با حضور مسئولان استان در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما