وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 20 تير 1394 ساعت 14:13   |   کد مطلب: 15222
به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب
همایش عفاف و حجاب فردا در همدان برگزار می شود
به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب فردا (۲۱ تیر) همایش عفاف و حجاب به همت دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد و اداره کل آموزش و پرورش در مجتمع ابن سینای همدان برگزار می شود.

به گزارش نافع، هادی فیض منش، مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: حضرت فاطمه (س) به عنوان الگوی شایسته زنان و دختران به شمار می رود و دختران و زنان با الگو گیری از سیره عملی و رفتاری ایشان ، راه سعادت دنیا و آخرت خود را طی نمایند.

 

وی با اشاره به آفات بی حجابی در جامعه خاطرنشان کرد: اگر حجاب در جامعه نباشد موجب رونق گرفتن گناه، گسترش معضلات اجتماعی، افزایش آمار طلاق و متزلزل شدن بنیان خانواده در جامعه می شود.

 

مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه خانواده‌ها و به ‌ویژه زنان باید در برابر تبلیغات سوء دشمنان هوشیار باشند، افزود: دشمن با روش‌هایی چون تولید لباس‌های غیراسلامی و زننده مصیبت بزرگی را گریبان گیر خانواده‌ها می‌کند و بدین ترتیب امنیت زنان دچار آسیب شده و نهاد خانواده از هم می‌پاشد.

 

فیض منش تصریح کرد: امروز شاهدیم که برنامه های مبتذل ماهواره ای با پخش فیلم ها و سریال هایی که اساس خانواده و روابط بین افراد جامعه را هدف قرار داده اند ، حجاب و عفت دختران را مورد هجمه قرار داده اند و تلاش دارند که این گوهر ارزشمند را از ارزش های اسلامی دور سازند.

 

وی ادامه داد: زنان جامعه اسلامی با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) که نمونه کامل عفاف، حجاب، عصمت و پاکدامنی است، می توانند راه سعادت و رسیدن به کمال را در پیش گیرند.

 

گفتنی است، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، اهدا جوایز به حافظان قرآنی  و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب از دیگر برنامه های این همایش است.

منبع:شبستان

 پایان پیام/ح

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما