وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 21 خرداد 1394 ساعت 22:57   |   کد مطلب: 14784
در اقدامي مبتكرانه و تاكيد مقام معظم رهبري درباره اقتصاد مقاومتي، كارآفريني، توليد داخلي و بهره مندي از نيروي انساني هنرستان شهيد رجايي شهرستان تويسركان اقدام به راه اندازي تعميرات خودرو برای فرهنگيان با قيمت مناسب کرده است.

به گزارش نافع به نقل از زنگ اول، مدير هنرستان شهيد رجايي تویسرکان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در راستای عمل به منویات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، اقدامات درخور توجهی با رویکرد تولیدی شدن و درآمدزایی هنرستان شهید رجایی تویسرکان در حال انجام است.
محمد سوری به کارگاه مکانیک خودرو در این مدرسه اشاره کرد و افزود: در جلسه شورای مدرسه که در شهریور ماه 93، مصوب شد که کارگاه مکانیک خودرو به شکل آزمایشی و نیمه وقت خدمات خودرویی فرهنگیان از جمله تعمیر، دیاگ، تنظیم موتور، تعویض روغن و لنت را بر عهده گیرد و خوشبختانه با پشتیبانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان این طرح از ابتدای خرداد ماه سال جاری به شکل تمام وقت در حال انجام است.
مدير هنرستان شهيد رجايي تویسرکان ارائه خدمات به همکاران و فرهنگ سازی این امر در آموزش و پرورش و درآمدزایی و خودکفایی هنرستان را از اهداف کارگاه مکانیک خودرو برشمرد و اشهار داشت: انجام کار عملی و زنده در راستای تشویق هنرجویان و جذب بهتر دانش آموزان مستعد و علاقمند از دیگر اهداف این طرح است.
سوری با اشاره به مهیا کردن فضای فیزیکی و کلیه تجهیزات مورد نیاز برای این کارگاه، یادآور شد: حیدر زندی و یاسر جلیلوند به شکل مستقیم و مهدی بیگلری و علی محمد نصرالهی دبيران اين آموزشگاه به شکل افتخاری تمامی خدمات را ارائه می دهند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر معادل 6 میلیون تومان دستگاه و ابزار از جمله دستگاه بالانس درجا و آچارهای مخصوص و قطعات در اختیار این عزیزان قرار گرفته است، عنوان کرد: در صورت تأمین منابع مالی از این طرح، فضای مجزا و امکانات بیشتری تهیه می شود.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما