وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 14:22   |   کد مطلب: 14721
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان:
بیش از 25 هزار کلاس اولی در همدان سنجش سلامت می شوند
	بیش از 25 هزار کلاس اولی در همدان سنجش سلامت می شوند
پایگاه های طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان همدان از 18 خرداد ماه آماده پذیرش نوآموزان خواهند بود.

به گزارش نافع، زنگ اول، قربانیان در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: خانواده‌هایی که فرزندشان امسال به کلاس اول می‌رود، می‌توانند با مراجعه به دبستان محل سکونت خود نسبت به ثبت نام نوآموز اقدام کرده و در موعد مقرر به پایگاه های طرح سنجش مراجعه کنند.
وی افزود: سنجش و ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان امسال در ۲۰پایگاه ثابت، سیار و تخصصی انجام خواهد شد.
دبیر ستاد اجرایی طرح سنجش استان با اشاره به ارزیابی ۲۷هزار و ۲نفر نوآموز در سال گذشته،گفت: پیش بینی می شود امسال ۲۸هزار و ۵۰۰ نفر کلاس اولی با دریافت پرونده سلامت به مدرسه مراجعه کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح نوآموزان در زمینه های بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی حرکتی، اندازه گیری توده بدنی، مشکلات دهان،دندان، پوست و مو، اختلال طیف اتیسم ارزیابی می شوند و پس از پایان ارزیابی ها در پایگاه های سنجش، برای انجام معاینات پزشکی به مراکز بهداشتی درمانی محل سکونت خود مراجعه می کنند.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما