وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 17:31   |   کد مطلب: 15471
	92 درصد فرهنگیان استان همدان زیر پوشش صندوق ذخیره هستند
مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: 92 درصد از فرهنگیان استان همدان زیر پوشش صندوق ذخیره هستند که در تلاش هستیم عضویت در این صندوق را افزایش دهیم.

به گزارش نافع، زنگ اول، عبدالرضا فولادوند در نشست مجلس مشورتی معلمان، نمایندگان مدیران و بازنشستگان مناطق آموزش و پرورش استان اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت یازدهم حیاتی مجدد و عصر رنسانسی در صندوق ذخیره فرهنگیان به وجود آمد.
وی افزود: این صندوق پیش از این در حاشیه بود که مهمترین ضربه به آن حذف سهم دولت در برنامه پنجم توسعه در این صندوق بود که مشکلات زیادی را به وجود آورد.
فولادوند، وجود تحریم ها، مشکلات حقوقی و عدم وصول مطالبات صندوق را از علل مهم منفعل بودن این مجموعه عنوان و خاطرنشان کرد: این صنودق مدت دو ماه است که فعال شده و با پیروزی دولت در عرصه دیپلماسی و همکاری با شرکت های سرمایه گذاری بزرگ، قطعا این قطار خارج شده به ریل باز می گردد.
وی ابراز امیدواری کرد: به طور حتم روابط خارجی موثر می تواند در رفع مشکلات معیشتی مردم اثرگذار باشد که در این بین مطالبات فرهنگیان نیز اجرایی خواهد شد.
این مسئول ابراز داشت: با مشکلاتی که بر سر راه فرهنگیان وجود دارد، آموزش تحت شعاع قرار گرفته که در صورت درمان نشدن بر پیکره جامعه ضربه وارد خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش همدان از افتتاح دفتر نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان در همدان خبر داد و اذعان داشت: چشم انداز این مجموعه تلاش در جهت رفع مشکلات معیشتی فرهنگیان و بهبود روند کاری آنها است.
گفتنی است، در استان همدان 285 هزار دانش آموز، 24 هزار فرهنگی و 16 هزار بازنشسته با مجموعه آموزش و پرورش استان همکاری دارند.

 انتهای پیام/ح

دیدگاه شما