وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 13:34   |   کد مطلب: 14713
احداث 22 آموزشگاه توسط خیرین در نهاوند
سرپرست معاونت فرمانداری نهاوند گفت: ۲۲ آموزشگاه با بیش از ۱۵۰ کلاس توسط خیرین در شهرستان نهاوند احداث شده است.

به گزارش نافع، به نقل از سایت گرو، سید رضا سلامتی در مراسم کلنگ زنی مدرسه خیر ساز روستای قشلاق بابارستم گفت: آموزشگاه خیرساز مرحوم کیومرث مظاهری با یک کلاس درس در روستای قشلاق بابارستم با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان از سوی خانواده این مرحوم احداث می شود و مقرر شده تا قبل از سال تحصیلی تحویل آموزش و پرورش شود.

وی اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز شهرستان نهاوند در سالهای اخیر در زمینه احداث و بازسازی فضاهای آموزشی موفقیت های بزرگی داشته اند که در حال حاضر ۲۲ آموزشگاه با بیش از ۱۵۰ کلاس در شهرستان نهاوندبه طور کامل توسط خیرین احداث شده که دو هزار و ۲۰۰ دانش آموز در آن مشغول به تحصیل هستند.

سرپرست معاونت فرمانداری نهاوند افزود: توسعه فضاهای آموزشی زمینه های رشد و پیشرفت همه جانبه کشور به ویژه در بخش علمی را که زیر بنای اصلی توسعه است، فراهم می سازد.

وی عنوان کرد: شرایط بودجه ای کشور به گونه ای است که دولت به تنهایی قادر به تامین همه امکانات لازم برای دانش آموزان و توسعه علمی کشور نیست و  خیرین با این اقدام خود حرکت بزرگی را که نوعی جهاد علمی و فرهنگی است، آغاز کرده اند.

 سلامتی بیان داشت: از ابتدای فعالیت خیرین مدرسه ساز در نهاوند تاکنون ۳۰ فضای آموزشی با بیش از ۲۵۰ کلاس درس توسط خیرین احداث شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما