وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 10:30   |   کد مطلب: 14491
کسب رتبه برتر همدان در اجرای برنامه های فرهنگی در سطح کشور
نیکبخت از کسب رتبه برتر همدان در اجرای برنامه های فرهنگی در سطح کشور خبر داد و گفت: این استان به همراه کردستان از سوی وزارت ارشاد به عنوان استان برتر معرفی شده است.

به گزارش نافع، محمد ناصر نیکبخت ظهر پنجشنبه در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان گفت: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید به علم، دانش ، فرهنگ و آموزش توجه ویژه ای دارد،در پاسخ به تلاش خیرین مدرسه ساز اعتبارات نوسازی نیز در سال جاری افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه این افزایش اعتبار به منظور کمک به ساخت مدارس است اضافه کرد: انتظار می رود خیرین در ارتباط با ساخت و تعالی و توسعه آموزش و پرورش پویا تر باشند.

وی کار مدرسه سازی را برگرفته از خیر خواهی افراد دانست و گفت: خیرین در هر جایی که فعالیت داشته باشند یاد و خاطره ای ماندگار از خود به یادگار می گذارند.

وی افزود: در سالی که به نام دولت و ملت و همدلی و همزبانی نام گرفته است دولت با همدلی و همزبانی با مردم در خدمات شایسته به آنها گام برمی دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) به علم، دانش و تربیت توجه خاصی داشتند گفت: این استان با تربیت و معرفی عرفا و علمای زیادی به دنیا در تاریخ درخشیده است لذا باید مصداق پیام پیامبر (ص) مبنی بر توجه به علم و دانش در این استان بارزتر و شایسته تر تجلی یابد.

نیکبخت از کسب رتبه برتر همدان در اجرای برنامه های فرهنگی در سطح کشور خبر داد و گفت: این استان به همراه کردستان از سوی وزارت ارشاد به عنوان استان برتر معرفی شده است.

در این جشنواره از 18 خیر مدرسه ساز استان همدان تجلیل شد.

616 خیر مدرسه ساز در استان همدان وجود دارد که از این تعداد 147 نفر فقط در مدرسه سازی مشارکت دارند و دو هزار و 500 نفر از فرهنگیان استان نیز ماهانه مبلغی از حقوق خود رابرای تجهیز مدارس تعهد داده اند.

از سال 77 تا پایان سال گذشته 197 مدرسه در قالب یک هزار و 117 کلاس درس با زیربنای 121 هزار مترمربع توسط خیرین مدرسه ساز استان همدان ساخته شده است.

در 16 جشنواره گذشته خیرین مدرسه ساز استان همدان یک هزار و 373 میلیارد و 725 میلیون ریال تعهد مدرسه سازی داشتند که 50 درصد آن تحقق یافته است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما