وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 14 مهر 1394 ساعت 08:40   |   کد مطلب: 16602
دبیر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: امروز خانواده تئاتر داغدار یکی از بهترین هنرمندان این عرصه است و این جشنواره به یاد هما روستا به پایان می رسد.

به گزارش نافع، شهرام کرمی دقایقی پیش در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان ضمن بزرگداشت شهدای فاجعه منا و ابراز همدردی با خانواده آنان، یاد و خاطره هما روستا، هنرمند فقید عرصه تئاتر، سینا و تلویزیون را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه جشنواره بیست و دوم با شور و انرژی هنرمندان و با تمام و نقاط قوت و ضعف خود امروز به پایان می رسد؛ گفت: از همین امروز با جدیت بیشتر برای آغاز جشنواره بیست و سوم تلاش خواهیم کرد.

بیر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان را پشتوانه‌ای بسیار خوب و سرمایه ای عظیم برای کشور دانست و گفت: به سهم خودم از هنرمندان نجیب، شریف و کم توقع تئاتر تشکر می کنم.

کرمی را خود را عضو کوچکی از خانواده تئاتر کودک و نوجوان دانست و با بیان اینکه از هیچ تلاشی برای برگزاری جشنواره فروگذار نکردم؛ از همراهی صمیمانه مسئولان استان همدان نیز تشکر کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری پربار جشنواره بعدی نیاز به حمایت بیشتر دارد، افزود: امسال سال تئاتر نامگذاری شده و امیداوریم این نامگذاری منجر به حمایت از جریان تئاتر کودک و نوجوان در سراسر کشور شود.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما