وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 14 مهر 1394 ساعت 05:24   |   کد مطلب: 16592
معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان گفت: یکی از مزیت‌های بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، اداره دبیرخانه دائمی توسط استان بود که موقعیتی برای بروز توانایی‌های در برگزاری از لحاظ کیفی و کمی ایجاد کرد

به گزارش نافع، محمد‌ابراهیم الهی‌تبار در حاشیه برگزاری بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره امسال از لحاظ کیفی و کمی بهتر از جشنواره بیست‌و‌یکم برگزار شد.

وی با بیان اینکه از لحاظ اجرای برنامه‌ها نیز استان موفق ظاهر شد، گفت: آثار خوبی به دبیرخانه ارسال شد و استان نیز با ارسال چندین اثر پر‌رنگ در جشنواره حضور داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان  با تأکید بر اینکه این دوره از جشنواره بین‌المللی‌ترین جشنواره بوده است، ادامه داد: یکی از مزیت‌های این جشنواره؛ اداره دبیرخانه دائمی توسط استان بود که موقعیتی برای بروز توانایی‌های استان در برگزاری از لحاظ کیفی و کمی ایجاد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: امیدواریم تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان از فرصت ایجاد شده استفاده کرده و تولیدات فرهنگی را متناسب با نیازهای جامعه به عنوان یک ضرورت اجتماعی فراهم کنند.

وی با تأکید بر اینکه در تمام توفیقات استان و در عرصه‌های مختلف رسانه‌ها، نقش مهمی داشتند، گفت: از مجموعه عوامل اثرگذار در آمدن جشنواره بین المللی فیلم نوجوان به استان رسانه‌ها بودند که با مطالبه‌گری و تلاش در انتقال جشنواره نقش بسزایی داشتند.

الهی‌تبار یاد‌آور شد: پیگیری در همه عرصه‌ها اعم از فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی حرکت جمعی و همگانی موثر است که سبب دستیابی به توفیقاتی می‌شود. 

وی گفت: نقش رسانه‌ها اعم از دیداری و شنیداری نقش مهمی در جشنواره‌ها دارند که خوبی‌ها را انعکاس دادند و ایرادات را نیز دوستانه به مسئولان منتقل کردند.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما