وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 22:37   |   کد مطلب: 16526
شورای داوری بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در بخش های تئاتر نوجوان، تئاتر کودک و تئاتر خیابانی معرفی شد.

به گزارش نافع، شهرام کرمی دبیر جشنواره بیست و دوم، با دعوت از هنرمندان شناخته‌شده تئاتر کودک و نوجوان، شورای داوران جشنواره در سه بخش را انتخاب و معرفی کرد تا با آغاز جشنواره آثار بخش های مسابقه، ارزیابی و برگزیدگان معرفی شوند.

در بخش مسابقه تئاتر نوجوان «رضا بابک» هنرمند شناخته‌شده و پیشکسوت تئاتر و سینما و تلویزیون، «حسین محب اهری» بازیگر پیشکسوت و فعال در عرصه تئاتر کودک و نوجوان و «عباس جهانگیریان» نویسنده پیشکسوت تئاتر که در دوره نوزدهم جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت به‌عنوان شورای داوری مسابقه تئاتر نوجوان معرفی شدند.

در بخش مسابقه تئاتر کودک «بهرام شاه‌محمدلو» بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما و تلویزیون که در دوره بیستم جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت و «مسلم قاسمی» پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان که در جشن اردیبهشت تئاتر توسط انجمن تئاتر کودک و نوجوان تجلیل شد، در کنار «پرستو گلستانی» بازیگر شناخته‌شده تئاتر و سینما و تلویزیون آثار جشنواره را ارزیابی خواهند کرد.

همچنین در بخش مسابقه تئاتر خیابانی «علی‌اکبر قاضی نظام» نویسنده و استاد دانشگاه و دبیر سه دوره رپرتوار تئاتر کودک و نوجوان در کنار «مجتبی مهدی» نویسنده و کارگردان شناخته‌شده تئاتر کودک و نوجوان و «مجید امرایی» کارگردان و مدرس دانشگاه و فعال تئاتر خیابانی به عنوان داور آثار این بخش را ارزیابی و انتخاب خواهند کرد.

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی 9 تا 14 مهرماه در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما