وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 21:20   |   کد مطلب: 14748
در جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در همدان:
نمایش برتر بین الملل از دید تماشاگران انتخاب می شود
	نمایش برتر بین الملل از دید تماشاگران انتخاب می شود
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتخاب نمایش برتر از دید تماشاگران در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از زنگ اول، مجید فروتن در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار داشت: تئاتر کودک و نوجوان همدان، نمایش برتر از دید تماشاگران در سه بخش کودک، نوجوان و بخش بین الملل انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه تماشاگران در هر بخش یک نمایش را انتخاب می‌کنند، افزود: از نمایش‌های منتخب این بخش‌ها، در اختتامیه جشنواره تجلیل خواهد شد.

فروتن تأکید کرد:در دوره‌های گذشته تنها یک نمایش از بخش کودک و نوجوان انتخاب می‌شد، اما امسال برای اولین بار آراء مردمی بخش بین الملل نیز اضافه شده و در این سه بخش نمایش برگزیده انتخاب خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ادامه با تأکید بر انتشار فراخوان در خصوص همکاری هنرمندان تئاتر استان در برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره هم گفت: فراخوان این بخش اردیبهشت ماه امسال منتشر شد و بر اساس این فراخوان هنرمندان تا یکم تیرماه برای ارائه طرح‌های پیشنهادی خود به دبیرخانه جشنواره فرصت دارند.

وی مهلت ارسال آثار به بخش طراحی پوستر جشنواره را هم تا 15 تیرماه اعلام کرد.

گفتنی است، بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 10 تا 15 مهرماه امسال با دبیری شهرام کرمی در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما