وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 11 آبان 1393 ساعت 12:22   |   کد مطلب: 10575
رئیس ستاد احیاءامربمعروف ونهی ازمنکر تویسرکان:
فعالیت ۴۸ تیم تذکر لسانی همزمان با دهه اول محرم در تویسرکان
 فعالیت ۴۸ تیم تذکر لسانی همزمان با دهه اول محرم در تویسرکان
رئیس ستاد احیا امر به معروف ونهی از منکر شهرستان تویسرکان از فعالیت ۴۸ تیم تذکر لسانی همزمان با ماه محرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور  حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در همایش طلایه داران محراب در تویسرکان اظهار کرد: مطابق فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، مردم همانطور که نماز را واجب می دانند باید امر به معروف ونهی از منکر را نیز واجب بدانند.

وی در جمع مبلغان اعزامی ماه محرم، تصریح کرد: ۴۸ پایگاه در اجرای طرح تذکر لسانی در تویسرکان فعال هستند و در سال ۹۳ مطابق دستورالعمل ابلاغی از سوی مرکز این فعالیت ها را با توان بیشتری انجام خواهد داد.

امام جمعه تویسرکان، تاکید کرد: جوانان امروز باید با برپایی و ایجاد فضایی علمی و توسعه گفتمان ها و مناظره ها در تمامی عرصه ها، خود را با منطق علوی برای سردار شدن در جنگ نرم آماده کنند.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در دیداری صمیمانه با مبلغان ماه محرم، ادامه داد: تقویت انگیزه، امید و شناخت الگوهای برتر ایرانی اسلامی برای حفظ روحیه انقلابی و ولایی برای جوان امروز یک ضروت است.

هیئات مذهبی، موثرترین تشکل دینی و بازوان اجرایی سازمان تبلیغات اسلامی هستند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان، گفت: هیئات مذهبی، موثرترین تشکل دینی مردم نهاد و بازوان اجرایی سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام علی کاروند در گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی، مادحان وائمه جماعات مساجد شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان، گفت: هیئات مذهبی گسترده ترین تشکل دینی و مذهبی در تجلی مشارکت عمومی کشور هستند که در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی بهویژه دهه اول محرم و دهه آخر صفر اقدام به برگزاری محافل در مساجد و اماکن عمومی می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی به‌عنوان پرچمداران نهضت حسینی با معرفی اسلام اصیل با محتوای غنی با ترفندهای مرموزانه دشمنان مقابله خواهند کرد، افزود: از مهم ترین وظایف هیئت های مذهبی ترویج فرهنگ اصیل اهل بیت(ع) است که باید در راستای توسعه فضای فرهنگی و دینی جامعه نقش موثری ایفا کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در ادامه، آسیب شناسی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی، ارتقاء علمی و فرهنگی هیئات مذهبی و ارائه راهکارهای اساسی برای زدودن خرافات را از وظایف سنگین هیئات مذهبی دانست که باید با دقت و ظرافت خاصی اجرا شود.

حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به اهمیت توسعه ارزش‌های اصیل اسلامی و شعائر دینی در جامعه،اظهار داشت: مردمی بودن هیئات مذهبی و تلاش برای اجرای برنامه‌های عزاداری توسط آن عزیزان حائز اهمیت است.

دیدگاه شما