وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 12:24   |   کد مطلب: 9813
 برگزاری نمایش سیار شادی کودکانه در شهر قهاوند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان به اجرای نمایش بر روی سن سیار تئاتر اشاره کرد و افزود: نمایش شاد و کودکانه در شهرهای فامنین، مریانج، جورقان، قهاوند و حاشیه دیزج برگزار می‌شود.

به گزارش نافع به نقل از جهاد پرس، داوود ابوترابی اظهار کرد: بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۱۵ تا ۲۱ مهر ماه در همدان برگزار می شود که در کنار اجرای نمایش ها، برنامه های جنبی نیز در همدان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه افتتاح نمادین پوستر جشنواره در بیمارستان بعثت همدان کار شایسته ای بود، تصریح کرد: بر این اساس افتتاح نمادین جشنواره در مدرسه شهید نصیری صبح روز ۱۵ مهر ماه انجام می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان از برپایی نمایشگاه کتاب در ایام جشنواره خبر داد و گفت: در روزهای برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان، نمایشگاه کتاب و فروش محصولات فرهنگی در سالن کانون مهدیه، مجتمع بوعلی سینا و مجتمع شهید آوینی با همکاری کانون پرورش فکری برپا می شود.

وی از برگزاری کارگاه نمایش خلاق خبر داد و گفت: کارگاه نمایش خلاق با اجرای فاطمه ابرار پایدار به مدت یک هفته در کانون پرورش فکری همدان برگزار می‌شود.

ابوترابی به اجرای نمایش بر روی سن سیار تئاتر اشاره کرد و افزود: نمایش شاد و کودکانه در شهرهای فامنین، مریانج، جورقان، قهاوند و حاشیه دیزج برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی نمایش و نشست های تخصصی در حاشیه جشنواره تئاتر کودک خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره‌های پیشین در محوطه مجتمع بوعلی سینا برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه تجهیز و تعمیر سالن های بوعلی سینا و مجتمع آوینی برای جشنواره تئاتر انجام شده است، تصریح کرد: نمایش خردسالان که امسال به بخش های جشنواره اضافه شده است، در سالن آمفی تئاتر اداره کل به روی صحنه می‌رود.

دیدگاه شما