وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 15:24   |   کد مطلب: 14890
 قدردانی استاندار همدان از خانواده دختر نهاوندی اهداکننده عضو+ تصاویر
استاندار همدان در پیامی از خانواده گیتی ظفری که با اهدای اعضای بدنش به 5 بیمار جان دوباره بخشید تشکر کرد.

به گزارش نافع، هفته گذشته بود که خانم گیتی ظفری از اهالی روستای فیازمان نهاوند براثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شد و با موافقت خانواده مرحوم 5 عضو از اعضای بدن خود را به بیماران نیازمند اهدا کرد.

مهرداد نادری فر سرپرست فرمانداری نهاوند امروز به نمایندگی از استاندار همدان با حضور در منزل این مرحوم ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم، پیام تسلیت و قدردانی استاندار را به این خانواده مرحوم تقدیم کرد.

نادری فر در این دیدار گفت: اهمیت کار شما به حدی زیاد است که با هیچ‌چیزی قابل جبران نیست و مطمئناً این کار را بدون هیچ چشم‌داشت مالی و به خاطر جلب رضای خدا انجام دادید.

وی افزود: عمل اهدای عضو یک اقدام بسیار شایسته و ایثارگرانه است که این عمل، باقیات و صالحات فراوانی برای دهنده عضو و خانواده وی برجای می‌گذارد.

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: بنده با استاندار همدان که در کشور تاجیکستان حضور دارند تلفنی صحبت کردم و وی با تقدیر و تشکر از این خانواده فداکار نهاوندی به بنده مأموریت دادند تا خدمت شما برسم و عرض تسلیت داشته باشم.

در ادامه این دلجویی پیام قدردانی محمدناصر نیکبخت استاندار همدان به خانواده مرحوم ظفری قرائت شد، در این پیام آمده است:

خانواده محترم ظفری اندیشه بزرگ شما که سرمنشأ اقدام خداپسندانه و ایثار ماندگار در اهدای اعضای مرحومه گیتی ظفری به بیماران نیازمند شد و حیات دوباره به آنان بخشید، به هیچ روش و زبانی قابل‌تقدیر نیست.

این رفتار ایثارگرانه، پیشرو و فداکاری ارزشمند در جامعه تا ابدیت باقی خواهد ماند و نام خانواده شمارا در جامعه، زنده نگه خواهد داشت.

با تسلیت درگذشت مرحومه گیتی ظفری، غفران و رحمت واسعه الهی برای آن مرحومه و صبر جزیل را برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

محمدناصر نیکبخت استاندار همدان

 

لازم به ذکر است که این خبر با تیتر" فداکاری دختر نهاوندی به 5 بیمار جان دوباره بخشید" برای اولین بار در سایت خبری گرو، منتشر شد.

 

قدردانی استاندار همدان از خانواده دختر نهاوندی اهداکننده عضو+ تصاویر
قدردانی استاندار همدان از خانواده دختر نهاوندی اهداکننده عضو+ تصاویر
قدردانی استاندار همدان از خانواده دختر نهاوندی اهداکننده عضو+ تصاویر

منبع:سایت گرو

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما