وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 13:47   |   کد مطلب: 14541
رسیدگی به امور مردم از همه مسایل برای استاندار پراهمیت تر است
استاندار همدان با ذکر اینکه رسیدگی به امور مردم از همه مسایل برای اینجانب پراهمیت تر است تصریح کرد: باید همه تلاش ها معطوف به کسب رضایت مردم و خدا باشد.

به گزارش نافع، محمد ناصر نیکبخت روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان افزود: ماموریت این حوزه بسیار گسترده و اثرگذار است.

وی دفتر بازرسی را بازوی توانمند استاندار دانست و اضافه کرد: ماهیت دفتر بازرسی به گونه ای است که مستقیم زیر نظر استاندار است و با هماهنگی استاندار کارها، برنامه ها و تصمیمات را پیش می برد.

وی بیان کرد: این مجموعه به مثابه سایه استاندار است به گونه ای که در رابطه با ارزیابی مدیران، مسایل توسعه ای، حقوقی و اداری تمامی وظایف و مسوولیت های محوله به استاندار به استثنای شورای تامین را عهده دار است.

استاندار همدان گفت: دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی تمامی مسوولیت هایی که استاندار باید در جریان بوده و اقدام کند را می تواند به نیابت از استاندار عملیاتی کند.

نیکبخت تاکید کرد: با توجه به اهمیت و ارزش این مجموعه می طلبد دفتر بازرسی از کسوت هیاتی خارج شده و همانند شیوه سابق که عادی و مرسوم بود فعالیت ها را ادامه ندهد.

وی اضافه کرد: کارها و فعالیت های حوزه بازرسی و ارزشیابی باید نشان دهنده ضعف ها و قوت های مجموعه باشد تا بتوان با آسیب شناسی برای رفع کاستی ها و تقویت نقاط قوت با هدف توسعه استان تلاش کرد.

وی عبدالملکی را شخص توانمند برای مدیریت این حوزه دانست و گفت: این شخصیت علاوه بر ویژگی های اخلاقی ، سوابق مدیریتی در زیر مجموعه وزارت کشور ، فرمانداری و دیوان محاسبات دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبری فرزانه انقلاب به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت باید کارکنان این مجموعه تعامل با مردم و رسیدگی به دعاوی و سایر امور آنان را سرعت بخشند.

استاندارهمدان اضافه کرد: برگزاری ملاقات عمومی استاندار با مردم از دیگر ماموریت های این دفتر است که باید به گونه برنامه ریزی شود که به جای مسوولان، مردم عادی و اقشار آسیب پذیر بتوانند در ملاقات عمومی حضور یابند.

نیکبخت تاکید کرد: چنانچه این دفتر از روزمرگی و انجام کارهای عادی و کلیشه ای خارج شود به طور حتم می توان بسیاری از گرفتاری ها و مشکلات را به سادگی رفع کرد.

وی با ذکر اینکه رسیدگی به امور مردم از همه مسایل برای اینجانب پراهمیت تر است تصریح کرد: باید همه تلاش ها معطوف به کسب رضایت مردم و خدا باشد.

وی گفت: شهرستان نهاوند با وجود ظرفیت ها از مناطق محروم استان است با این وجود در دوسال گذشته اقدامات زیربنایی و عمرانی مناسبی برای زدودن چهره محرومیت از این شهرستان صورت گرفته است.

وی رفع محرومیت از نهاوند را از دغدغه های اصلی استانداری دانست و گفت: این منطقه با وجود شایستگی ها و سابقه دینی و فرهنگی نتوانسته بود همانند سایر مناطق کشور رشد و توسعه یابد.

وی اضافه کرد: سه مولفه نبود نماینده ، محرومیت شهرستان و انتظارات بالا و به حق اهالی شهرستان موجب شد شخص شایسته و مورد تاییدی در یک و نیم سال گذشته سکان فرمانداری شهرستان را بر عهده گیرد که در مدت فعالیت خود اقدامات ارزشمندی انجام داد.

وی بیان کرد: با توجه شرایط خاص شهرستان نهاوند حضور فرمانداری تازه نفس برای پیشبرد اهداف دولت در این منطقه ضروری به نظر می رسید به همین منظور از توان فرماندار سابق از جایگاه بالاتری استفاده شد.

مدیرکل جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان نیز گفت: چنانچه هدف مسوولان خدمت رسانی به مردم باشد در هر پست و منصبی این وظیفه خطیر و باارزش را به سرانجام می رسانند.

امامعلی عبدالملکی افزود: با وجود محرومیت شهرستان نهاوند ولی با حضور نیکبخت در استان شاهد رشد و توسعه در این شهرستان بودیم بر همین اساس اهالی این شهرستان همواره قدردان زحمات استاندار هستند.

وی تصریح کرد: هیچ فرد منصفی نمی تواند خدمات استاندار همدان در دو سال گذشته را نفی کند مگر اینکه قضاوت عجولانه ای نسبت به خدمات صورت گرفته داشته باشد.

استاندار همدان در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا گفت: با توجه به معرفی امامعلی عبدالملکی فرماندار سابق نهاوند به عنوان مدیر جدید دفتر بازرسی استانداری، در حال حاضر از توان مهرداد نادری فر مدیرکل امور اجتماعی استانداری با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری نهاوند استفاده می شود.

محمد ناصرنیکبخت افزود: زمان مشخصی را نمی توان برای معرفی فرماندار جدید نهاوند در نظر گرفت ولی هم اینک فرایند اداری در حال انجام است که به زودی فرد مورد نظر معرفی می شود.

در این آیین از خدمات قدرت نظری تقدیر و امامعلی عبدالملکی به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان معرفی شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما