وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 ساعت 10:01   |   کد مطلب: 14175
استاندارهمدان برای وصل شدن برق و گاز یک کارخانه ضامن شد
استاندار همدان گفت: با ضمانت من برق و گاز این کارخانه وصل شود و مهلت سه ماهه ای برای پرداخت معوقات آن داده و سایر پرداخت ها نیز به روز باشد.

به گزارش نافع، محمدناصر نیکبخت روز دوشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح میدان انقلاب ملایر افزود:شرکت فولاد جعفری نیاز به کمک دارد و قرار است یک شریک و سرمایه گذار با این شرکت وارد کار شود تا مشکلات و مسایل آن بزودی رفع شود.

وی افزود:ملایر از لحاظ کشاورزی، باغات انگور، معادن، صنعت، مبل و منبت و نیروی انسانی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی است که باید این ظرفیت ها برای رشد و توسعه این شهر به خوبی به کار گرفته شوند.

نیکبخت اظهار کرد: ملایر با توجه به استعداد و ظرفیت های فراوانی که دارد، می تواند در توسعه استان و کشور نقش و اثرگذاری درست و مناسبی را داشته باشد.

وی ادامه داد: احداث تقاطع غیرهمسطح غیر از همدان در سایر شهرستان ها چون ملایر تعمیم داده شد و در بدترین شرایط 10 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه کمک کردیم و هر جا ضرورت داشته باشد باز هم کمک خواهیم کرد.

نیکبخت با بیان اینکه شهرستان های استان همدان را با توجه به پتانسیل ها و استعدادهای آن باید شناسایی کرد، افزود: در همایش سرمایه گذاری استان، 48 تفاهم نامه منعقد شد که تقاطع ملایر بی ارتباط با این همایش نیست و در این راستا با قرارگاه سازندگی قائم هماهنگی های اولیه را انجام دادیم.

وی یاد آور شد: در همایش سرمایه گذاری کشور عراق متقاضی احداث شرکت تولید مصالح سبک با میزان سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریال در این شهرستان شد که تا سه هفته آینده عملیات اجرایی آن در شهرک شوشاب آغاز می شود و تمام تولیدات آن برای استان بصره عراق مورد استفاده قرار می گیرد.

وی بیان کرد: هم اکنون غیر از شرکت فولاد جعفری ملایر، تمامی واحدهای تولیدی در این شهرستان ساماندهی شده اند و این هفته نیز جلسه دوم کارخانجات سیم و کابل ملایر برگزار می شود تا این شرکت را نیز به ظرفیت برسانیم.

وی با بیان اینکه همدلی و همراهی خوبی در ملایر وجود دارد افزود: احداث این تقاطع غیرهمسطح برای شهرستان هایی چون ملایر نیاز است و نوآوری و خلاقیتی که شهردار ملایر دارد، یکی از مصداق های حسن خلق و مدارا با مردم است که مد نظر امام جمعه این شهر است.

وی گفت: 65 پروژه با اعتبار یک هزار و 200 میلیارد ریال که توسط شهرداری ملایر در دست اجرا است که برای من بسیار ارزشمند است.

استاندار همدان اظهار کرد: من چون شایستگی های ملایر را می شناسم به آن حساس هستم و با همدلی و همراهی مردم و مسوولان باید این شایستگی ها را بارزتر کنیم.

نیکبخت درباره پتروشیمی ملایر بیان کرد: این پروژه به دلیل نبود آب لغو شد، اما بزودی طرح دیگری را به جای آن جایگزین می کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش و عقلانیت و کوششی که دولت تدبیر و امید دارد و همچنین حمایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری از مردم و دولت و برنامه ششم توسعه، بتوانیم گام های محکمی را در راه رشد و توسعه کشور و استان همدان برداریم.

عملیات اجرایی نخستین تقاطع غیرهمسطح ملایر روز دوشنبه با حضور استاندار همدان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در میدان انقلاب این شهر آغاز شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه‌ها

سلام برادر من که این خبرو براتون فرستاده بودم http://nafee.ir/node/14172/

دیدگاه شما