وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت 13:38   |   کد مطلب: 13898
درصورت ابلاغ یارانه نقدی افراد پردرآمد در استان همدان حذف می شود
استاندار همدان گفت: دستورالعمل حذف یارانه نقدی افراد پردرآمد استان همدان نیز هنوز ابلاغ نشده و به محض ابلاغ این اقدام در استان عملیاتی می‎شود.

به گزارش نافع، محمدناصر نیک بخت در گفت‌وگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سئوال که آیا دستورالعمل ثبت‎نام خانوارهای جدید برای دریافت یارانه نقدی به استان همدان ابلاغ شده است، اظهار داشت: هنوز دستورالعمل ثبت‌نام خانوارهای جدید برای دریافت یارانه نقدی به استان همدان نشده  و منتظر دستور دولت در این زمینه هستیم.

وی درباره زمان احتمالی برای ابلاغ دستورالعمل ثبت‌نام خانوارهای جدید برای دریافت یارانه نیز گفت: هنوز زمانی برای این موضوع مشخص نیست ولی به محض ابلاغ دستورالعمل، از طریق رسانه‌های استان اطلاع‌رسانی می‎شود تا افراد جامانده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

نیک بخت در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه یارانه نقدی افراد پردرآمد چه زمانی حذف می‎شود نیز گفت: دستورالعمل حذف یارانه نقدی افراد پردرآمد استان همدان نیز هنوز ابلاغ نشده و به محض ابلاغ این اقدام در استان عملیاتی می‎شود.

به گزارش تسنیم؛ با توجه به تکلیف مصرح در بند "د" تبصره 20 قانون بودجه سال 94 کل کشور، دولت موظف است از فروردین ماه سال 1394، امکان ثبت‌نام تمامی افرادی را که موفق به ثبت‌نام در طرح دریافت یارانه نقدی نشده‌اند در فرمانداری‌های شهرستان‌ها فراهم کرده و از ماه بعد از ثبت‌نام، نسبت به پرداخت یارانه آنان اقدام کند.

براساس بند "ح" تبصره 20 قانون بودجه سال 94 کل کشور دولت موظف است یارانه خانوارهای پردرآمد را قطع کند، خانوارهای پردرآمد به ‌تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بعد خانوار و محل سکونت و میزان درآمد تعیین می‌شود.

یک میلیون و 780 هزار نفر در استان همدان برای دریافت یارانه نقدی ثبت‌نام کرده بودند که در حال حاضر ماهانه 81 میلیارد تومان یارانه به این افراد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما