وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394 ساعت 14:53   |   کد مطلب: 16211
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از مساعدت شهروندان در اجرای عملیات تقاطع غیر همسطح پیامبر اعظم (ص) قدردانی کرد.

به گزارش نافع، کامران گردان به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر ضمن قدردانی از شهروندان در پيامي از صبر و همكاري مردم شريف همدان به ويژه شهروندان منطقه بعثت و همچنين از تلاشهاي مسئولين تقدير و تشكر نمود و افزود: وظیفه شورا و مدیریت شهری خدمت به شهروندان است و حسن نیت مردم بزرگوار باعث دلگرمی خدمتگذاران نظام خواهد بود .

گردان در این پیام اظهار داشت: آنچه كه در اين میان باعث دلگرمی مدیریت شهری در پیشبرد طرح بوده، صبر و خويشتنداري و مناعت طبع و همكاري مردم عزيز و شريف و با فرهنگ همدان بويژه شهروندان ساکن در منطقه بعثت می باشد كه درنوع خود بي نظير و درخور تحسين است.

وی ادامه داد: مكمل اين صبر و خويشتنداري و معاضدت مردم،  اهتمام مجدّانه و همکاری ارزشمند دیگر دستگاه های اجرایی بویژه شرکت های خدمات رسان در اجرای پروژه بوده كه شهرداری توانست با بكارگيري از همه ظرفيتها برای اجرای خوب طرح انجام دهد و اين مديريت مجدّانه، تلاشهاي خالصانه ،صادقانه و شبانه روزي و وفاق و همگرايي علاوه بر دلگرمي مردم، موجب تحسين مسولین کشوری نیز قرار گرفت .

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان در بخش دیگری از پیام خود از زحمات و خدمات خالصانه، بی شائبه و شبانه‌روزی مدیریت شهری و مدیریت منطقه 1 شهرداری قدردانی کرد و گفت: همکاری این بزرگواران در پیشرفت پروژه‌ نیز قابل تقدیراست.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما