وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 06:44   |   کد مطلب: 15404
 استیکرهای نامناسب در برنامه تلگرام مسدودخواهدشد
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: پس از ساخت استیکرهای نامناسب در برنامه تلگرام بنده در مصاحبه‌ای عنوان کردم که این برنامه مسدود خواهد شد.

به گزارش نافع، محمود واعظی در حاشیه مراسم رونمایی از نخستین خدمات رایانش ابری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگرانی‌هایی درباره سرعت پایین اینترنت در همدان وجود دارد و در همین راستا قرار شد که شرکت تنظیم مقررات نظارت بیشتری بر شرکت‌های خصوصی ارائه‌دهنده اینترنت داشته باشد.

وی در خصوص اینترنت ملی نیز بیان کرد: زیرساخت‌ها برای راه‌اندازی اینترنت ملی آماده است اما گویا برخی از دستگاه‌ها و نهادها بیشتر تمایل دارند مراجعه‌ حضوری داشته باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره سفر دو روزه خود به استان همدان و دستاوردهای آن عنوان کرد: در این سفر جلسات خوبی با فعالان حوزه ict، روسای دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری برگزار و راهکارهای ایجاد فضای کسب و کار برای دانشجویان فارغ‌التحصیل بررسی شد.

وی افزود: در این سفر مقرر شد مجتمع ماهواره‌ای اسدآباد به یک مرکز ترافیک و محتوا برای ارائه خدمات به داخل و خارج کشور تبدیل شود و این مرکز در کشور در نهایت دو تا سه مرکز خواهد بود.

واعظی تصریح کرد: در این سفر دو روزه عملاً اعلام شد که تمام روستاهای استان از تلفن برخوردار هتسند و در بحث برخورداری از اینترنت نیز 650 روستا امسال اینترنت خواهند داشت و مابقی روستاها نیز در سال آتی از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: استان همدان از لحاظ زیرساخت مشکلی ندارد و در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی درباره وضعیت برنامه تلگرام و مسدود شدن آن بیان کرد: پس از ساخت استیکرهای نامناسب در برنامه تلگرام بنده در مصاحبه‌ای عنوان کردم که این برنامه مسدود خواهد شد.

واعظی افزود: به دنبال این مصاحبه، مدیران شرکت تلگرام با ما تماس گرفتند و ضمن عذرخواهی بیان کردند که آن قسمت از برنامه که برای ساخت استیکر است را در ایران مسدود می‌کنند تا مشکلات این چنینی حادث نشود.

منبع:فارس

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما