وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 4 شهريور 1394 ساعت 09:27   |   کد مطلب: 16091
امروز ايران از يك تهديد بين‌المللي يك فرصت تبدیل شده و ما امروز توفيق پيدا كرديم، تحريم‌ها و تهديد‌ها را از نظام مقدس جمهوري اسلامي رفع كنيم.

به گزارش نافع، وزیر کشور با بیان این مطلب در مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح های شهرداری همدان گفت: امروز ایران به عنوان يك فرصت براي همه كشورهايي كه قصد دارند از ظرفيت‌ها استفاده كنند قدرتمند جلو می‌رود و این به بركت خون شهدا و دعاي پرخيرو بركت خانواده‌هاي عزيز شهدا و تلاش‌ها و مقاومت و استقامت‌هاي مردم و هدايت‌هاي رهبري است.

عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به اهمیت طرح های عمرانی شهرداری و پیگیری آن اظهار امیدواری کرد که تقاطع غيرهمسطح ميدان سپاه نیز سال بعد افتتاح شود.

وی بیان کرد: دولت جمهوري اسلامي تجلي اراده مردمی است كه از زمان بعثت تاکنون در آرزوي ايجاد حكومت اسلامي بوده اند.

رحمانی فضلی اظهار کرد: بايد بدانيم دولت ميراث شهدا، مجاهدان، امام راحل و امت بزرگ اسلامي است و يقينا هدف از ايجاد حكومت، ارتقاي جامعه اسلامی است.

 وی، كمك به رشد و تعالي اين کشور را بر همگان ضروری دانست و گفت: همه زحمات و تلاش‌هاي ما بايد با نيت تعالي دین و جامعه اسلامي باشد و اگر چنين باشد حتما خداوند متعال در آن بركت مي‌گذارد و مي‌توانيم از آثار و بركات آن استفاده كنيم.

رحمانی فضلی ادامه داد: در شرايطي هفته دولت را به ياد شهيدان عزيز و گرامي شهيد باهنر و شهید رجايي گرامي مي‌داريم كه توانسته ایم در سطح منطقه‌اي، اقتدار و تأثيرگذاري خود را به اثبات برسانيم.

پایان پیام/م.ت

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما