وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 18:03   |   کد مطلب: 15388
	دستاورد مذاکرات هسته ای، فراجناحی است/ سهیم بودن همه گروه ها در پیروزی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز شاهدیم که 23 ماه تلاش دولت و تیم مذاکره کننده با رهنمودهای رهبر انقلاب و حمایت های مردم در نبرد نابرابر و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در مقابل پنج قدرت جهانی به نتیجه رسیده است.

به گزارش نافع، محمود واعظی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه کسب این موفقیت مرهون هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: در تصویب قطعنامه تمام حقوق هسته ای ایران به رسمیت شناخته شد، غنی سازی ادامه خواهد داشت،  تحقیقات هسته ای ایران ادامه می یابد و بیش از 6 هزار سانتریفیوژ همچنان فعال خواهیم داشت، آب سنگین اراک باقی می ماند و تمام تحریم های ایران برداشته خواهد شد.

وی دستاورد مذاکرات هسته ای را متعلق به همه مردم ایران دانست و تأکید کرد باید با همدلی و وحدت جایگاه ایران را بیش از پیش ارتقاء بخشیم.

واعظی ادامه داد: این توافق سبب تفاهم ملی در کشور شده است و همانطور که رهبری فرموده اند باید از دو دستگی در کشور اجتناب کرده و با نگاهی فراجناحی به این پیروزی بزرگ، آن را متعلق به همه مردم ایران دانست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: دستاورد و پیروزی به دست آمده متعلق به یک فرد، گروه، جریان و یا جناح خاصی نیست و متعلق به همه مردم نظام است و موفقیت ایران را در صحبت های نخست وزیر رژیم صهیونیستی می توان به خوبی درک کرد چراکه وی در سفر به کشورهای عربی از این توافق ابراز ناراحتی کرده است و دشمنی دشمنان ما را بیشتر کرده است.

واعظی عنوان کرد: همین مطلب تأیید می کند که مذاکرات برای ایران ارزشمند بوده است و حال باید تلاش کنیم و جایگاه خود را در منطقه تقویت کرده و ارتقاء بخشیم.

وی افزود: آن دسته از کشورهایی که ادبیاتشان در برخورد با ایران توهین آمیز بود حال به ایران به چشم یک ابرقدرت می نگرند و این موقعیت جز با همدلی و وحدت ملت ایران به دست نیامده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما