وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 17:57   |   کد مطلب: 15387
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید عادلانه و عاقلانه و به دور وابستگی‌های سیاسی و جناحی، موافقت یا مخالفت خود با توافق‌نامه هسته‌ای را اعلام کنند.

به گزارش نافع، امام جمعه شهر مریانج با بیان این مطلب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: نمایندگان مردم در خانه ملت در صورت بد ونامناسب بودن ابعاد توافق صورت گرفته باید بدون ترس از هیاهوی روزنامه‌های زنجیره‌ای نظر خود را ابراز کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی افزود: از طرف دیگر در صورت مطلوب و خوب بودن توافق نباید وابستگی حزبی و جناحی، مانع بیان حقایق شده و تصور کنند که تایید توافق به معنای میدان دادن به جناح مقابل است.

وی تصریح کرد: در هر صورت سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئله استکبارستیزی، حمایت از ملت‌های مظلوم همچون فلسطین و دشمنی با اسرائیل، پا برجا بوده و تغییر نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام رستمی ادامه داد: کسانی که آمریکا را با عنوان "دولت محترم" خطاب کرده و جمله "دوستت دارم آمریکا" را بر سینه زده و در خبابان جشن می‌گیرند؛ فراموش نکنند که دشمنی ما با دولت مستکبر آمریکا همیشگی است.

وی با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد نیز گفت: این عملیات با افشای خط نفاق صورت گرفته و دشمن آن روز همان‌هایی هستند که امروز آمریکا با آن‌ها جلسات پنهانی برگزار می‌کند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان همدان با اشاره به 5 مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی نیز گفت: در دین مبین اسلام و  و آیات و روایات به برپایی این فریضه، سفارش بسیار شده زیرا که محل بیان دیدگاه‌های مردم، دفاع از مظلومان جهان و برطرف ساختن مشکلات اجتماعی است.

رستمی خاطرنشان کرد: اهمیت نماز جمعه تا آن اندازه است که امام خمینی(ره) گفته‌اند:" اگر تنها ثمره انقلاب اسلامی، برپایی نماز جمعه باشد، کافی است.

وی اعلام کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ، نزدیک به 700 نماز جمعه در جای جای ایران اقامه می‌شود.

امام جمعه مریانج درخصوص مصلای نماز جمعه این شهر نیز گفت: با توجه به استقبال بالای مردم این شهر و شهرک‌ها و روستاهای اطراف، مسجد جامع جوابگو نیست و مصلی هرچه زودتر باید ساخته شود.

حجت‌الاسلام رستمی تصریح کرد: از چند سال پیش، نقشه مصلی آماده شده و اعتباراتی نیز در دولت پیشین به آن اختصاص داده شد، اما ساخت مصلی به اعتبارات بیشتری نیاز دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما