وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394 ساعت 10:44   |   کد مطلب: 14273
قشر کارگر در همه صحنه ها حامی انقلاب و ولایت فقیه بوده است
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به نقش موثر کارگران در پیشرفت اقتصادی گفت: وجود 600 شهید کارگر در استان همدان گواه این ادعا است.

به گزارش نافع، مسعود اقلامی روز سه شنبه در همایش تجلیل از کارگران نمونه شهرستان اسدآباد با قدردانی از زحمات کارگران افزود: تلاش کارگران در واحدهای تولیدی باید منجر به تولید کالای با کیفیت و قابل رقابت در بازارهای جهانی باشد و مصرف کنندگان نیز خود را متعهد به استفاده از کالای داخلی بدانند.

وی با اشاره به نقش موثر کارگران در پیشرفت اقتصادی گفت: قشر کارگر در همه صحنه ها حامی انقلاب و ولایت فقیه بود و وجود 600 شهید کارگر در استان همدان گواه این ادعا است.

اقلامی کمک به رفع مشکلات شغلی و حرفه ای کارگران و نیز فراهم ساختن زیر ساختهای لازم برای تامین رفاه کارگران را از اولویت های کاری این اداره کل عنوان کرد و گفت: افزایش رشد اقتصای و توسعه پایدار کشور در گرو پویایی و رونق واحدهای تولیدی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب تولید ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است و کارگر و کارفرما دوبال اقتصاد مقاومتی هستند که باید همیشه با یکدیگر همراه و هماهنگ باشند.

منبع:ایرنا
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما