وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 8 مرداد 1394 ساعت 14:11   |   کد مطلب: 15485
مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی:
آموزش‌ها و مهارت‌ها به روزرسانی شوند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: ورود بخش‌های دولتی و بخش خصوصی درفرایند به روزرسانی آموزش‌ها و مهارت‌های جدید و مطابق نیاز بازار کار لازم و ضروریست.

به گزارش نافع، مسعود اقلامی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاحیه شانزدهیمن مرحله مسابقات ملی و مهارت استانی اظهار داشت: مسابقات ملی مهارت در کشور از اهمیت بالایی برخوردار و دارای جایگاه ویژه‌ای است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: افرادی که از مهارت های فنی وحرفه ای برخوردار هستند در بازارکار موفقیت بیشتری را کسب می کنند.
وی افزود: مهارت هایی که به کارآموزان آموزش داده می شود باید به روز و مطابق نیازهای روز جامعه باشد تا هم برای کارآموزان مفید و هم بخشی از نیاز جامعه تامین شود.
اقلامی تصریح کرد: فنی و حرفه ای باید پل ارتباطی بازار کار و دانشجویان باشد و این پل همواره باید تقویت شود.
وی خطاب به شرکت کنندگان در مسابقات نیز گفت: توجه به زمان و تسلط کافی به حرفه موردنظر نقش بسیار مهم و اساسی در موفقیت شما در عرصه مسابقات به خصوص مسابقات بین المللی دارد.
حجت الاسلام طالبیان نیز در این جلسه گفت: کل هستی همواره در معرض امتحان قرار دارند و فلسفه ذاتی دنیا نیز برای امتحان بوده است.
مسئول فرهنگی سازمان فنی و حرفه ای تاکید کرد: اولین قدم در پیروزی اعتماد به نفس و نظم و برنامه ریزی است که متسابقین باید به این مسئله توجه کنند.
وی عنوان کرد: اعتماد به نفس مهمترین مسئله برای یک جوان است زیرا بدون داشتن این مهم موفقیتی در زندگی وی حاصل نمی‌شود.
در پایان این مراسم گروه‌های شرکت کننده در این مسابقات رژه رفته و از مهدی طاهری منتخب مسابقات ملی در سال گذشته تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/پ.ح/9458

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما