وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 7 اسفند 1393 ساعت 09:27   |   کد مطلب: 13173
سرپرست تبلیغات اسلامی همدان در گفتگو با نافع:
آموزش لازمه ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی است
سرپرست تبلیغات اسلامی همدان گفت: لازمه ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی بهره گیری از شیوهای آموزشی مناسب است.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام محمد جمشیدی در گفتگویی اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی از سخنان مورد توجه رهبر معظم انقلاب است که باید در این راستا تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه  فرهنگ عمومی و سبک زندگی اسلامی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است، افزود: باید از تمام دستگاه ها متناسب با توانایی خود طرح ها و ایده‌ها را جمع آوری کرد واز این ایده ها در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی وایرانی بهره برد.

جمشیدی با ارائه مطالبی در زمینه تأثیر مخرب ماهواره بر تغییر روند زندگی مردم یادآور شد: یکی از مشکلات فعلی جامعه‌ی ما موضوع بلوغ زودرس است که به شدت در حال رشد است و این دلیلی ندارد جز صحنه‌های هیجانی که بچه‌ها در فیلم‌های ماهواره‌ای می‌بینند.

وی بیان داشت: سبک زندگی و حواشی آن موضوعی وسیع است و نیازمند نهادینه شدن در بطن جامعه دارد از این رو کار فرهنگی را باید از سنین کودکی آغاز کنیم و طریقه زندگی کردن سالم و اصیل را به کودکان آموزش دهیم.

 

فرهنگ عمومی مردم اصلاح شود

سرپرست تبلیغات اسلامی همدان ادامه داد: سبک زندگی اگر از کودکان آغاز شود قطعا تاثیر بیشتری دارد و از این رو است که در حوزه فرهنگی کسی موفق است که یک برنامه فرهنگی را در طولانی مدت پیگیری کند تا به نتیجه برسد.

حجت الاسلام جمشیدی خاطرنشان کرد: فرهنگ عمومی مردم باید اصلاح شود و ریشه آن در خانواده ها است که اگر خانواده تربیت درست به فرزندانشان بدهند، جامعه ما هم اصلاح خواهد شد.

این مسئول افزود: سبک زندگی امری بسیار جدی است و نیازمند به همکاری تمامی ارگان های فرهنگی شهر است.

محمد جمشیدی، مسجد را یکی از عناصر تاثیرگذار در اجرایی شدن سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه دانست و تصریح کرد: سبک زندگی ایرانی اسلامی فضایی را فراهم ساخته است که مساجد در زندگی مردم جایگاه ویژه ای داشته باشند بنابراین اجرایی شدن این سبک زندگی تا حد زیادی به فعالیت های مساجد بستگی دارد و مسجد سنگر است باید سنگرها تقویت شوند.

سرپرست تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه سبک زندگی ایرانی اسلامی مهم ترین دغدغه به شمار می رود، گفت: سبک زندگی ایرانی اسلامی و اجرایی شدن آن به معنای واقعی کلمه معضلات فرهنگی اجتماعی مختلف ناشی از تهاجم فرهنگی را از بین می برد.

وی اضافه کرد: لازمه ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی بهره گیری از شیوهای آموزشی مناسب و جدید است.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما