وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 15:20   |   کد مطلب: 14889
تشییع شهدای غواص، جلوه بی نظیر خداوند در لحظه های نیاز است / مسئولان کشور مخاطب اصلی این پیام هستند
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: تشییع شهدای غواص، جلوه ای بی نظیر از خداوند متعال در لحظه های نیاز است و مسئولان کشور به عنوان مخاطب اصلی این پیام باید هوشیار باشند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام علی دشتکی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تشییع شهدا و پیام رهبر معظم انقلاب در این زمینه اظهار داشت: از آنجایی که نظام جمهوری اسلامی برخاسته از قرآن و اهل بیت(ع) است در این نظام اصول و ارزش های الهی و انسانی مورد توجه است و مردم همواره  پایبندی خود را نسبت به اصول و ارزش های اسلام اعلام و در مواقعی که نیاز بوده حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرده اند.
وی افزود: حضور حماسی مردم در مراسم تشییع 270 شهید مصداق بارز این حمایت است و در حقیقت می توان گفت حضور شهدا یکی از جلوه های توجه خداوند متعال به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در لحظه های نیاز است.
دشتکی پیام مهم حضور شهدا را در آستانه ماه مبارک رمضان و در شرایط بحرانی مذاکرات نشان از توجه هر چه بیشتر مسئولان به اصول و ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان و خاطرنشان کرد: باید در مذاکرات اجازه هیچکونه دست درازی را به دشمنان ندهیم و گوش به فرمان ولایت در این زمینه باشیم.
این مسئول تصریح کرد: اصلی ترین شاخصه  مقابله با جبهه باطل و کفر مقاومت و ایستادگی است و این به معنای لجاجت نیست بلکه پایبندی بر اصول و ارزش های توحیدی و اسلامی است که باید پافشاری کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ابراز داشت: مسئولان مذاکره کننده کشور بدانند که دشمن بحث هسته ای را دنبال نمی کند بلکه در صدد شکستن حریم هایی در کشور و همینطور شکستن سد مقاومت، ایثار، دشمن شناسی و بصیرت است، اما باید بداند راه به جایی نخواهد برد.
حجت الاسلام علی دشتکی با تأکید بر اینکه بحث مذاکرات هسته ای نرمشی قهرمانانه است، یادآور شد: باید قدرت و عظمت ملت ایران به رخ جهانیان کشیده شود و مذاکره کننده گان باید پیام شهدا را در نظر داشته و در پیمودن راه حق و حقیقت به دنبال توجه و امدادهای الهی باشند.

منبع:زنگ اول

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما