وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 28 خرداد 1400 ساعت 13:01   |   کد مطلب: 14860
امروز لحظه نیاز ملت به پیام شهدای غواص است
یک کارشناس مذهبی بیان کرد: امروز لحظه نیاز ملت ایران به پیام شهدا بود و فرهنگ شهید مبارزه با کفر و تباهی است.

به گزارش نافع، حجت الاسلام بهزاد یوسفی در گفتگو با خبرنگار جهاد پرس ،با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس با برخورداری از خصوصیت معنوی و ارزشی بر اساس و پایه ویژگی های معنوی شهدا شکل گرفت و شهدای غواص حلقه ای از این زنجیره ارزشی بودند، افزود: تشیع پیکر شهدا که هر از چند گاهی با تفحص به میهن اسلامی وارد می شوند آثار عمیق معنوی، روحی و روانی در جامعه اسلامی در بین تمام سنین دارد.

وی با بیان اینکه باید چشم هایمان به دهان رهبری باشد تا برنامه زندگی را از ایشان بگیریم، بیان داشت: امروز رهبری عزیز تاکیداتی فراوانی در اقتصاد مقاومتی، ساده زیستی، دوری از تجمل گرایی و… دارند.

وی همچنین تاکید کرد: فرمایشات رهبری در این پیام مبانی فقهی و قرآنی دارد و قطعا مورد توجه همه مسئولان و ملت قرار خواهد گرفت.

یوسفی تأکید کرد: پیام شهدای غواص و در مجموع ۲۷۰ شهید در گردنه حساس مذاکرات مستقیم این است که ما در دوران دفاع مقدس به کفر نه گفتیم و ملت ایران نیز وظیفه نه گفتن دارند.

وی گفت: مسئولان و در رأس آن مذاکره کنندگان باید در تصمیمات خود تجدید نظر کنند و بدانند که مردم همواره پای ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.

وی همچینین بیان کرد: امروز لحظه نیاز ملت ایران به پیام شهدا بود و فرهنگ شهید مبارزه با کفر و تباهی است و شهدای غواص در لحظه نیاز نشان دادندکه میشود با دستهای بسته رفت اما نمی گذارند شعار هیهات منا الذله خاموش شود‬.

یوسفی در پایان پیام رهبر انقلاب برای حضور مردم در تشییع شهدای غواص و استفاده ایشان از تعبیر لحظه‌های نیاز را معنادار دانست و گفت: امیدواریم مسئولین گرانقدر تعبیر این پیام را به درستی درک نمایند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما